“بارش” ها نیمه شمالی وشرق و جنوب شرق کشور را در برمی گیرد / “تهران” به ۳۴ درجه رسید

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

امروز وفردا در سواحل جنوبی دریای خزر، شمال غرب و ارتفاعات البرز افزایش ابر، رگبار موقتی باران، گاهی رعدو برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “جمعه ۸ شهریورماه ۹۲” اعلام شد، امروز وفردا در سواحل جنوبی دریای خزر، شمال غرب و ارتفاعات البرز افزایش ابر، رگبار موقتی باران، گاهی رعدو برق و وزش باد پیش بینی می گردد
شایان ذکر است، طی امروز و فردا در استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز ابرناکی،  رگبار موقتی باران گاهی با وزش باد و رعدو برق پیش بینی می گردد و همچنین امروز شدت بارش ها در استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی،مازندران، گیلان و جنوب فارس است.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، در سه روز آینده در بعضی مناطق استان های هرمزگان، جنوب و شرق فارس،جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و دامنه های جنوبی زاگرس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبارو رعدو برق پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد.
لازم به ذکراست، امروز وفردا با افزایش سرعت باد وگردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا واختلال در تردد جاده ای می گردد.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، کمی ابری ودربعدازظهر افزایش ابر ووزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده پیش بینی می گردد  و در بیشینه دمای خود به ۳۴ درجه و درکمترین حالت به ۲۱ درجه بالای صفر خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.