باره سی: امیدوارم پرسپولیس برنده دربی تهران باشد

۳۰م دیماه ،

کاپیتان اسطوره ای باشگاه آث میلان ایتالیا به دعوت باشگاه پرسپولیس برای بازدید از این باشگاه و همچنین تماشای دربی تهران بامداد امروز وارد تهران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شماره ۶ افسانه ای و کاپیتان اسطوره ای باشگاه آث میلان ایتالیا به دعوت باشگاه پرسپولیس برای بازدید از آکادمی فوتبال پرسپولیس، مجموعه های های این باشگاه و همچنین تماشای دربی تهران بامداد امروز وارد تهران شد.

کاپیتان پیشین باشگاه آث میلان ایتالیا در بدو ورود به تهران در سالن تشریفات ویژه فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) مورد استقبال حمید استیلی مسئول آکادمی فوتبال پرسپولیس و مشیری معاون روابط بین الملل این باشگاه قرار گرفت.

فرانکو باره سی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: از این که به کشور تاریخی و زیبای ایران آمدم بسیار خوشحال هستم. ایران سرزمینی کهن با مردمانی سختکوش و مهمان نواز است و امیدوارم در این مدت که در کشور شما هستم بتوانم نماینده شایسته ای از باشگاه میلان ایتالیا باشم.

کاپیتان پیشین تیم میلان تاکید کرد: تجربه حضور در ایران برای من بسیار خوشایند است. شنیده بودم که ایران کشوری فوق العاده زیبا است و دوست داشتم اینجا را از نزدیک ببینم و مطمئن هستم خاطرات خوبی از ایران با خودم به ایتالیا می برم.

وی در ادامه گفت: بنا به دعوت مسئولین باشگاه پرسپولیس و در جهت تداوم همکاری های دوجانبه به ایران آمدم و قرار است در این مدت از باشگاه پرسپولیس، آکادمی فوتبال این باشگاه بازدید کنم و همچنین قرار است روز جمعه دربی تهران را از نزدیک تماشا کنم.

باره سی خاطرنشان کرد: شنیده ام در دربی تهران بیش از صدهزار نفر تماشاگر حضور دارد و این موضوع برای من بسیار جالب است. من سابقه بیش از سی بازی در دربی میلان را دارم و می دانم انجام بازی دربی آن هم مقابل این تعداد تماشاگر چه لذتی دارد. در این بازی من مهمان پرسپولیس ها هستم و با توجه به اینکه پرسپولیس هم مانند تیم میلان که در ایتالیا به روسونری شهرت دارد در ایران سرخپوش است دوست دارم در بازی فردا تیم برنده پرسپولیس باشد.

باره سی در خصوص وضعیت تیم میلان و الگری سرمربی این تیم گفت: خوشبختانه تیم میلان با مربی گری آلگری روزه به روز بهتر می گردد و مطمئن هستم می توانیم در آینده بهتر از این شویم. من برای تیم میلان و تیم پرسپولیس که روابط نزدیکی با هم دارند آرزوی موفقیت می کنم.

شایان ذکر است فرانکو باره سی ؛ مدافع بازنشستهٔ فوتبال ایتالیا و از برجسته ترین بازیکنان تاریخ باشگاه میلان می‌باشد. وی بعد از پائولو مالدینی بیشترین بازی را برای تیم میلان انجام داده‌است و بعنوان کاپیتان موفق به کسب پنج اسکودتو شده و همچنین سه بار جام باشگاه‌های اروپا را بالای سر برده‌است .باره سی همچنین یکی از اعضای ایتالیا در جام جهانی ۱۹۸۲ بود و موفق شد همراه تیم ایتالیا قهرمان جهان بشود. او در آخرین بازی ملی‌اش، در فینال جام جهانی ۱۹۹۴، در مقابل برزیل اولین ضربه پنالتی تیمش را از دست داد.

همچنین شماره پیراهن ۶ تیم آث میلان که متعلق به باره سی است در ویترین افتخارات باشگاه میلان ثبت شده و پس از پایان دوران بازیگری وی شماره ۶ نیز به کسی تعلق نگرفت.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.