بارگیری اولین محموله محصولات صادراتی قطعات بتنی شهرداری ارومیه به اروپا

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه از بارگیری نخستین محموله محصولات صادراتی کارخانه ایمن بتن شهرداری به اروپا خبر داد.

بارگیری اولین محموله محصولات صادراتی قطعات بتنی شهرداری ارومیه به اروپا

به گزارش ممتاز نیوز، علی معصومی قطعات تولیدی در این کارخانه را با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های داخلی و بین المللی توصیف کرد و گفت: این سازمان با معرفی تولیدات این کارخانه در سطح منطقه و همچنین افزایش تولیدات، نسبت به افزایش فروش محصولات خود در بخش صادرات اهتمام جدی دارد.

به گفته وی این کارخانه با هدف جلب رضایت مشتری و تامین خواسته های خریداران قادر شده اعتبار بالایی در بازارهای مختلف  کسب کند و براین اساس توافقات و قرارداد های مختلفی در خصوص صادرات منعقد و اخیراً نیز چندین محموله به مقصد کشور های دیگر از جمله کشور هلند صادر شده و امید است با روند کنونی شاهد پیشرفت های بیشتر در این حوزه باشیم.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه با بیان این که این مجموعه نقش قابل توجه در تامین نیاز بازار داخلی کشور را دارد، عنوان کرد: این مجموعه با تکیه بر سیاست مشتری مداری و بهبود مستمر کیفیت توانسته فروش خود به بازارهای هدف را که شامل سایر استان ها است به میزان قابل توجه ای در طول سال افزایش دهد.

همچنین به گفته نادر توتونچیان، مدیر کارخانه ایمن بتن سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه با تلاش ها و هماهنگی های بعمل آمده در بخش های این سازمان و استفاده از کارشناسان مجرب، این واحد توانسته است نمونه روشنی از خودباوری و خود اتکایی در راه اندازی دستگاه ها و سیستم های بروز با تکنولوژی های نوین در تولیدات قطعات بتنی و مبلمان شهری بهره گیرد که این مهم  می تواند این کارخانه را در مسیر رو به رشد قرار دهد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.