باریکترین تلفن هوشمند رونمایی شد + تصاویر

۲۹خردادماه،

باریکترین تلفن هوشمند رونمایی شد + تصاویر

شرکت فناوریهای هواوی به عنوان بزرگترین شرکت چینی سازنده تجهیزات ارتباطات راه دور به منظور به دست آوردن سهم بیشتری از بازار باریکترین تلفن هوشمندی که تاکنون ساخته شده را رونمایی کرد.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، تلفن هوشمند تازه هواوی با عنوان اسند P6 ضخامت ۶٫۱۸ ملیمتری دارد و قرار است در ماه جاری میلادی در بازارهای چین و ماه ژوئیه اروپای غربی به فروش برسد.

این تلفن هوشمند ۱۹ درصد باریکتر از آی فن ۵ و گلکسی S4 به عنوان تازهترین تلفنهای همراه بازار است.

شرکت فناوریهای هواوی که روی تلفنهای هوشمند، تبلتها و رایانش ابری خود حساب باز کرده امیدوار است بتواند در فروش پنج سال آینده خود شاهد رشد ۱۰ درصدی باشد.

از آنجا که فروش تجهیزات شبکه این شرکت در آمریکا به واسطه ترسهای دولت آمریکا نسبت به نقش تجیهزات چینی در کمک به سازمانهای جاسوس ممنوع شده است، هواوی تمرکز خود را روی تولید تلفنهای هوشمند و تبلتها گذاشته است.

باریکترین تلفن هوشمند رونمایی شد + تصاویر

تلفن هوشمند هواوی با نام اسند P6 با وزن ۱۲۰ گرم دربرگیرنده یک پردازنده چهار هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتز، صفحه نمایش اچ دی با اندازه ۴٫۷ اینچی، دوربین ۵ مگاپیکسلی جلو و دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت عرضه شده است.

ضخامت آی فن ۵ و گلکسی S4 به عنوان تازهترین تلفنهای هوشمند و محبوب بازار هرکدام به ۷٫۶۲ میلیمتر می رسد.

باریکترین تلفن هوشمند رونمایی شد + تصاویر

در سه ماهه اول سال جاری میلادی سهم هواوی از بازار فروش تلفنهای هوشمند ۴٫۳ درصد بود. درحال حاضر سامسونگ با داشتن سهم ۳۱٫۷ درصدی و اپل با سهم ۱۷٫۳ درصدی در صدر جدول فروش قرار گرفته اند.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.