بازار بازی با استانداردسازی تولیدات شکل می‌گیرد

کارگردان انیمیشن تهران ۱۵۰۰:

کارگردان انیمیشن˝تهران ۱۵۰۰˝با بیان اینکه بازار بازی‌های رایانه‌ای با استانداردسازی تولیدات شکل می گیرد، گفت: توجه به خواسته کاربران این عرصه از وظایف تولیدکنندگان است.

به گزارش هنرآنلاین، “بهرام عظیمی” هنرمند انیمیشن‌ساز کشورمان، استانداردسازی تولیدات ایرانی بازی های یارانه ای را برای حضور موفق در بازار داخلی و خارجی ضروری خواند و افزود: علاقه مندان به بازی های رایانه ای از بازی های به روزکه در دنیا مورد استقبال قرار گرفته اند، استفاده می کنند.

به عقیده وی ، بازی های رایانه ای که منتقل کننده حس مورد نظر مخاطبان باشند بیشتر از سوی کاربران مورد استقبال قرار می گیرد .

عظیمی تنوع در تولید بازی های رایانه ای را برای استاندارسازی در عرصه گیم اساسی دانست و ادامه داد : در طی ۲۰سال که از تولید بازی رایانه ای می گذرد تنوع در تولید از مهمترین عوامل جذب کاربران گیم بوده به طوری که در سالهای اخیر تعداد بازیکنان نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است .

این کارگردان عرصه انیمیشن با بیان اینکه فعالیت حرفه ای گیم کشور از ۱۰ سال پیش آغاز شده است ،گفت: در این سالها تیم های مختلفی برای تولید بازی رایانه ای ایرانی فعالیت داشته اند که خوشبختانه موفقیت های قابل توجهی نیز به دست آورده اند . البته باید در نظر داشت که فعالیت حرفه ای و هدفند در این حوزه در سالهای اخیر شکل گرفته است.

عظیمی به مقایسه ساخت انیمیشن و بازی رایانه ای پرداخت و ادامه داد : از تولید انیمشن در کشور حدود ۵۰سال می گذرد اما هنوز برای رقابت با تولیدات مشابه خارجی راه فراوانی را باید طی کنیم.

وی توضیح داد: با توجه به تولید بازی رایانه ای در چند سال اخیر موفیت های خوبی را در زمینه تولید آثار فاخرگیم در بازارهای بین المللی داشته ایم.


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.