بازار پرونق تعمیرکاران موبایل و نارضایتی مشتریان

این روزها کسب و کار تعمیرکاران گوشی موبایل نسبت به گذشته از رونق بالایی برخوردار شد اما مصرف‌کنندگان از نرخ خدمات این بازار بی اطلاع و ناراضی هستند.
درهمین رابطه “صادق محمدیاری ” اظهار داشت: با توجه به افزایش مراجعه کنندگان به تعمیرکاران گوشی، بازار فعالان این حوزه دارای رونق دو چندان شده اند زیرا نوسانات نرخ ارز که تاثیر شدیدی در گرانی تمامی موبایل های موجود دربازار داشته باعث شده تا کاربران این کالای ارتباطی به نگهداری گوشی هایشان پرداخته و از تعویض آنها خودداری کنند.
این کارشناس بازار با اشاره به افزایش حضور افراد برای تعمیر گوشی هایشان به تعمیرکاران موبایل در تهران گفت: این روزها بیشتر مغازه های تعمیرکاری با موج قابل ملاحظه‌ای از مشتریان روبرو شده اند که این موضوع باعث سواستفاده برخی از سودجویان شده است .
محمدیاری با اشاره به عدم نظارت کافی از سوی نهادهای مسوول در این زمینه گفت: بیشتر مغازه های تعمیرکار گوشی در تهران بی مجوز مشغول فعالیت هستند و این در حالی است که بیشتر فعالان در این عرصه از مهارت کافی برخوردار نیستند.
وی با اشاره به آمار تقلب و سواستفاده از مشتریان توسط تعمیرکاران گفت: هم اکنون به دلیل عدم نظارت بر این فعالان صنف شاهد تخلف های گوناگون در این زمینه هستیم چرا که این افراد به بهانه های مختلف به دریافت هزینه های سنگینی از مشتریان می کنند.
در همین حال یکی دیگر از کارشناسان این حوزه معتقد است که به تازگی نصب نرم افزارها روی انواع سیستم عامل ها به ترفند جدیدی برای تعمیرکاران گوشی تبدیل شده چرا که به این بهانه به اخذ هزینه هایی سنگین از کاربران می پردازند.
وی معتقد است که همزمان با افزایش نرخ دلار در کشور بهای تعمیر انواع گوشی های موبایل نیز در کشور افزایش یافته و این امر در حالی صورت گرفته هیچ نظارتی بر نوع فعالیت این فعالان نمی شود.
به گزارش موبنا، دریافت هزینه های بالای تعمیرکاران گوشی موبایل از کاربران این کالای ارتباطی باعث نارضایتی بیشتر مشتریان شده چرا که به دلیل عدم برخورداری مغازه ها از نرخ مصوب مجبور به پرداخت هزینه های سنگینی هستند.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.