بازتاب بیانات رهبرانقلاب در رسانه های خارجی

رسانه های خارجی در گزارشی بیانات دیروز مقام معظم رهبری را بازتاب دادند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران ، پایگاه اینترنتی روزنامه الحیات چاپ لندن در گزارش خود نوشت رهبر جمهوری اسلامی ایران آیت الله علی خامنه ای دیروز از دشمنان کشورش خواست از تکبر، برتری جویی و انتظارات غیر منطقی دست بکشند.

آیت الله خامنه ای تاکید کرد ملت دلاور ایران مقاوم است و عقب نشینی نخواهد کرد و تکبر، استکبار و خواسته های ناموجه این ملت را از اهدافش باز نمی دارد.

ایشان در دیدار مسئولان ایرانی و سفرای کشورهای اسلامی گفت: ریشه های همه مشکلات ملتها در سلطه جویی نظام استکباری بر جهان است.

ایشان از دشمنان نظام خواستند از تجربیات شکست خورده در مقابله با ملت مجاهد و صبور ایران عبرت بگیرند و بدانند که تکبر، برتری جویی و انتظارات غیر منطقی در برابر ملتی که پایداری و وحدت را از قرآن فرا گرفته است و قدر خود را شناخته است، بی فایده خواهد بود.

المنار هم گزارش داد رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران درباره سیاست های دشمنان اسلام برای ترساندن شیعه و سنی از یکدیگر هشدار داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، آیت الله سید علی خامنه ای در دیدار گروهی از مسئولان رسمی و خانواده های شهدا با ایشان به مناسبت عید مبعث ضمن اعلام این مسئله وحدت را یکی از نیازهای جهان اسلام دانست و افزود برخی از تفرقه افکنان از گسترش تشیع ابراز نگرانی می کنند تا به دستور سازمان های جاسوسی قدرت های سلطه گر آتش فتنه را بین مسلمانان روشن کنند.

ایشان گفتند: ملتهای مسلمان باید بیندیشند و با یکدیگر متحد باشند. امیدواریم امت اسلام بر دشمنان خود پیروز شود و اهداف مبعث پیامبر اسلام (ص) تحقق یابد.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.