بازتاب بین‌المللی شکست ایران مقابل لبنان!

سایت فیفا شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در بیروت را شگفتی مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا نامید.سایت فیفا شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در بیروت را شگفتی مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا نامید.

ایلنا: سایت فیفا شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در بیروت را شگفتی مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا نامید.سایت فیفا شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در بیروت را شگفتی مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا نامید.

ملی پوشان فوتبال ایران شب گذشته در سومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل با نتیجه یک بر صفر مقابل لبنان در بیروت شکست خوردند و همین مساله باعث شد سایت فیفا در گزارشی از این شکست به عنوان شگفتی مرحله مقدماتی در منطقه آسیا نام ببرد.

در گزارش سایف فیفا آمده است: رودا عنتر، کاپیتان لبنان یک بار دیگر به قهرمان کشورش تبدیل شد. او تک گل لبنان برابر ایران را به ثمر رساند تا با شکست این تیم بزرگترین شگفتی این روز مسابقه‌ها را رقم بزند. هافبک شاندونگ لوننگ، سانتر ارسالی محمد حیدر را با ضربه سر به تک گل دیدار تبدیل کرد. این گل نه تنها نخستین پیروزی تاریخ لبنان را برابر ایران رقم زد بلکه موجب شد رکورد شکست ناپذیری ایران در ۱۳ دیدار مقدماتی را نیز بشکند.

تیم ملی لبنان همچنین باید از عباس حسن، دروازه‌بان خود تشکر کند زیرا او با توجه به عملکرد خود به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او ضربه سر محمد نوری را دفع کرد و ۲ بار نیز جواد نکونام را ناکام گذاشت. لبنان با این پیروزی ۴ امتیازی شد تا با تیم‌های ایران و قطر هم امتیاز شده و پشت سر کره جنوبی ۷ امتیازی قرار بگیرد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.