بازخوانی آثار رسیده به جشنواره ˝تئاتر مقاومت˝ در سال آینده

۲۷م اسفند ،

دبیر جشنواره خبر داد:

دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) از آغاز بازخوانی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در ابتدای سال آینده خبر داد.

حسین مسافرآستانه دربارهٔ روند برنامه های دبیرخانه چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) به خبرنگار هنرآنلاین گفت: چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) اواخر شهریور ماه سال ۹۲و مقارن با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) از آغاز بازخوانی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه به تازگی به سِمَت دبیری اسن دوره از جشنواره برگزیده شده ام هم اکنون در حال بررسی و برنامه ریزی برای هرچه مطلوب برگزاری جشنواره هستم و گزارش عملکرد دبیرخانه جشنواره را در سال آینده اعام خواهم کرد.

تاکنون نیز بیش از ۴۵۰ اثر نمایشی در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده است.

گفتنی است، علاقمندان می توانند آخرین خبرها و اطلاعات را در مورد جشنواره چهاردهم از طریق پایگاه اینترنتی رسمی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به نشانی www.theatermoghavemat.ir پیگیری نمایند.

چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) توسط انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.