بازداشتی فتنه دبیرسیاسی روزنامه‌دولت‌شد

گردآوری شده توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز:

پس از روی کار آمدن دولت یازدهم با شعار اعتدال، موج نفوذ و رسوخ خبرنگاران و روزنامه نگاران افراطی و حامی فتنه ۸۸ که بعضا سابقه دستگیری را دارند در رسانه های دولتی آغاز شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از ندای انقلاب، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم با شعار اعتدال، موج نفوذ و رسوخ خبرنگاران و روزنامه نگاران افراطی و حامی فتنه ۸۸ که بعضا سابقه دستگیری را دارند در رسانه های دولتی آغاز شده است.

در تازه ترین نمونه از این رسوخ عناصر افراطی در رسانه های مدعی اعتدال، (نسرین.و) از دستگیر شدگان فتنه ۸۸ جمعه گذشته در مراسمی بی سرو صدا در روزنامه ایران، به عنوان دبیر سیاسی این روزنامه معارفه و منصوب شد.

(نسرین.و) از روزنامه نگاران حامی فتنه ۸۸ است که سابقه عضویت در انجمن منحله روزنامه نگاران و نیز همکاری با نشریه چشم انداز وابسته به ملی و مذهبی ها و روزنامه های زنجیره ای اعتماد ملی، شرق و اعتماد را دارد. وی همچنین به عنوان خبرنگار در خبرگزاری ایسنا و ایلنا و سایت خبرآنلاین سابقه فعالیت دارد.

براساس اعلام برخی منابع مطلع، وی در ایام فتنه ۸۸ به عنوان خبرنگار خبرگزاری ایلنا مستقر در مجلس به همراه شماری دیگری از خبرنگاران رسانه های زنجیره ای، نقش پررنگی در برجسته سازی موضوعات آشوب افکنانه و راهبری رسانه ای اغتشاشات را برعهده داشت که به همین علت از ورود او به مجلس ممانعت به عمل آمد.گفته شده این روزنامه نگار بازداشتی فتنه ۸۸ در تنش آفرینی در مراسم مرحوم منتظری نیز موثر بوده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.