بازداشت دزدانی که همه دارایی های صاحبخانه را بردند؛ ۵۰۰ میلیون پول، ارز، طلا و البته پرادو!

سارقان معتاد شب رویی که پس از دستبرد به یک منزل ویلایی، ۵۰۰ میلیون تومان طلاجات، پول و برخی اقلام دیگر را دزدیدند و با خودرو پرادو صاحبخانه متواری شدند با تلاش مأموران پلیس آگاهی خراسان رضوی در مشهد دستگیر شدند.
سرهنگ بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که در برخی نقاط حاشیه ای شهر مشهد انجام شد ۱۱ سارق منزل دستگیر شدند که به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
وی افزود: چندی پیش مالک یک منزل ویلایی در بولوار سجاد مشهد با مراجعه به پلیس آگاهی طی شکایتی اظهار داشت: سارقان شبانه به منزلم دستبرد زدند و اموال باارزش و مدارک و همچنین خودروی پرادوام را به سرقت بردند، شاکی همچنین اظهار کرد که یکی از سارقان پس از چند روز طی تماسی عنوان داشت که در قبال دریافت ۱۰ میلیون تومان حاضر است مدارک با ارزش را تحویل دهد.
سرهنگ بیدمشکی گفت: با اعلام این موضوع کارآگاهان آموزش های لازم را به صاحبخانه دادند و سرانجام موفق شدند پس از ردیابی سارق حرفه ای، او را به همراه ۳ نفر دیگر در مخفیگاه شان که پاتوق مصرف مواد مخدر بود دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: سردسته باند سرقت ۲۶ سال دارد که دو نفر همدست او نیز ۲۵ ساله هستند ضمن این که مرد ۵۰ ساله ای که در پاتوق مواد مخدر دستگیر شده هیچ ارتباطی با سرقت منزل ویلایی ندارد. وی گفت: سردسته باند در بازجویی گفت: که معتاد به مواد مخدر شیشه است و پدر و مادری ندارد و روزگار خود را با سرقت می گذراند. سارق مذکور همچنین درباره سرقت از منزل ویلایی نیز گفت: شبانه به خیابان گویای سجاد مراجعه کردم و زنگ منزل ویلایی را به صدا درآوردم اما کسی پاسخگو نبود؛ بنابراین وقتی از خالی بودن منزل اطمینان حاصل کردم از روی دیوار داخل منزل رفتم و اموال باارزشی همچون ۲۰۰ میلیون تومان پول نقد، دلار، یورو، تراول چک، گوشی تلفن همراه و برخی اموال و مدارک دیگر را سرقت کردم و با کمک همدستانم خودروی پرادو صاحبخانه را که در منزل پارک بود برداشتم و اموال سرقت شده را با همین خودرو به مخفیگاهم انتقال دادم. سرهنگ بیدمشکی اضافه کرد: پس از اعترافات این سارق، خودروی پرادو به همراه اموال و مدارک سرقت شده از ناحیه سارقان کشف شد.

 

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.