بازداشت دو خواهر کش رو در ” شمال پایتخت “

۳۱فروردین۱۳،

سرهنگ مطهری از دستگیری ۲ زن کش رو در محدوده ولنجک خبر داد و افزود: متهمان هنگام فرار از دست مالباخته شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ اردشیر مطهری فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری دو سارق کش رو  گفت: روز قبل ماموران گشت انتظامی این یگان هنگام گشتزنی در محدوده ولنجک متوجه شدند دو دختر جوان درحال فرار می باشند و این در حالی بود که راننده یک تاکسی با سر و صدا و فریاد سعی داشت از شهروندان و عابران در حال تردد استمداد بگیرد و به دنبال این دو دختر ،فریاد ” ای دزد” سر داده بود.

وی افزود: این حرکت و رفتار، ماموران را بر آن داشت که دو دختر را تعقیب کرده و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را بازداشت کنند، این متهمان پس از بازداشت به محل بازگردانده شده راننده تاکسی که ” حمید رضا “‌نام داشت به ماموران گفت ، دقایقی پیش این دو خانم را به عنوان مسافر از تجریش به مقصد ولنجک سوار کردم.
مطهری ادامه داد : شاکی ادامه داد متهمان زمانیکه قصد پیاده شدن از خودر را داشتند تلفن همراه ،‌ کیف پول و یک کیسه که حاوی تعدادی مواد غذایی بود را به سرقت برده و متواری شدند. 
فرمانده یگان امداد پایتخت اضافه کرد: در بازرسی از متهمان که دو خواهر به نامهای ” زهرا ” و ” فرزانه ” بودذند اموال مکشوفه شاکی ،سه دستگاه تلفن همراه و چند عابر بانک با مشخصات مختلف کشف شد، در بازجویی های ابتدایی از متهمان مشخص شد، آنها سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سارق کش رو بازداشت شده اند. 
سرهنگ مطهری در خاتمه افزود: ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه و شاکی برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری۱۶۳ ولنجک انتقال دادند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.