بازداشت چهار سارق لوازم داخلی خودرو در طرح امنیت محله محور

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رحمان نعمتی، رییس کلانتری ۱۲۳ نیاوران، از دستگیری چهار سارق لوازم داخلی خودرو در خیابان های کاشانک و فرمانیه، طی اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: با توجه به افزایش سرقت های لوازم داخلی خودرو و افزایش شکایات شهروندان در این خصوص پس از برگزاری جلسه ای در کلانتری با حضور معاون تجسس و اطلاعات کلانتری، اقدامات ماموران کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد. وی ادامه داد: پس از توجیه گشت های انتظامی، مناطق جرم خیز محدوده خیابان نیاوران مورد شناسایی و تحت نظر قرار گرفت و همچنین سارقان سابقه داری که پیش از این اقدام به سرقت می کردند تحت تعقیب قرار گرفتند تا اینکه گشت انتظامی مستقر در این محدوده موفق شدند چهار سارق لوازم داخلی خودرو را که از سارقان سابقه دار محدوده فوق بودند، شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ نعمتی افزود: با دستگیر شدن این متهمان تحقیقات از آنها آغاز شد که طی آن هر چهار نفر ضمن اعتراف به سرقت اموال داخلی خودروها در محدوده مذکور به چندین فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده خیابان های فرمانیه و کاشانک اعتراف کردند. سرهنگ نعمتی در پایان تصریح کرد: هر چهار متهم که “محمد جواد”، “حسن”، “علی” و “عرفان” نام داشتند پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.