بازداشت کلاهبردار فروش عکس‌های خصوصی هنرمندان

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

 رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری کلاهبردار اینترنتی که با فروش عکس های خصوصی هنرمندان و فوتبالیست ها، ۸۰ میلیون تومان به جیب زده بود؛ خبر داد.

سرهنگ کاکوان گفت: این کلاهبردار۲۶ ساله به بهانه فروش عکس های خصوصی هنرپیشه های سینما، خواننده ها، مجریان صدا و سیما و فوتبالیست های معروف در فضای مجازی، رمز اینترنتی طعمه هایش را سرقت می کرد.

وی افزود: متهم برای فروش این عکس ها با ایجاد دو سایت و یک وبلاگ از متقاضی می خواست با کلیک کردن وارد صفحه بانک شود و مبلغ دو هزار تومان واریز کند.

سرهنگ کاکوان گفت: به علت جعلی بودن صفحه بانک، متهم با دسترسی به رمز حساب اینترنتی قربانیان از حساب آنان برداشت می کرد.

وی افزود: این کلاهبردار سابقه دار با وعده عکس های خاص و خصوصی خانم های هنرپیشه، مجریان خانم تلویزیون و آقایان ورزشکار حس کنجکاوی برخی از شهروندان را تحریک می کرد.

سرهنگ کاکوان با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی در فضای مجازی به مردم هشدار داد: در فضای اینترنتی قبل از انجام هرگونه خرید یا واریز وجه نقد با بررسی نشانی یا همان url صفحه بانک، دربارهٔ اصلی بودن این صفحه اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: با اعلام یکی از شهروندان مبنی براین که مبلغ ۶۰۰ هزار تومان از حساب اینترنتیش برداشت شده و در انجام عملیات پلیسی ، متهم شناسایی ، دستگیر و روانه زندان شد.

منبع: واحد مرکزی خبر


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.