بازدیدکنندگان کاخ گلستان از پای پوش های مکانیکی استفاده می کنند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

باز دیدکنندگان مجموعه فرهنگی تاریخی گلستان ازپای پوش های مکانیکی برای ورود به موزه ها استفاده می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری؛ مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی گلستان با اعلام این موضوع گفت:پیش از این بازدید کنندگان موزه های کاخ گلستان از پای پوشهای پارچه ای برای ورود به فضای موزه ها استفاده می کردند و از سال گذشته تاکنون دستگاههای اتوماتیک با تجهیز بازدیدکنندگان به پای پوشهای نایلونی برای آنها را برای ورود به موزه ها آماده می کند.
مسعود شریفی با تاکید بر اینکه تاکنون پای پوشهای نایلونی و پارچه ای که به شکل دستی استفاده می شود در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گرفت،خاطرنشان کرد: راحتی استفاده از پای پوشهای جدید که از طریق دستگاههای مکانیکی انجام می شود،رعایت اصول بهداشتی و تامین سلامت محیط موزه ها و همچنین یکبار مصرف بودن آن از مهمترین امتیازات پای پوش های مکانیکی است که در حال حاضر فقط در این مجموعه فرهنگی تاریخی استفاده می شود.
شریفی  درباره نحوه استفاده از این دستگاهها؛ گفت: بازدیدکنندگان پیش از ورود به موزه ها پای خود را در جای مخصوص در این دستگاه قرار داده و دستگاه به شکل اتوماتیک آنها را به پای پوشهای نایلونی مجهز می کند.
شریفی در پایان افزود: طی ۱۰روز گذشته به دلیل تامین پای پوش‌ها و سرویس قطعات دستگاهها بازدیدکنندگان با استفاده از پای پوشهای پارچه ای  یا نایلونی دستی و در برخی موارد بدون پای پوش از موزه ها بازدید کردند. /ص
 
 
                                                                                                                                    مسعود شریفی
                                   


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.