بازدید حدود ١٠٠٠ خانواده از واحدهای نمونه مسکن ویژه تهرانسر

۲۳اردیبهشت،

در طول سه جمعه پیاپی تقریبا ١٠٠٠ خانواده از ثبت نام کنندگان مسکن ویژه تهرانسر، از واحدهای نمونه بازدید کرده اند.

به گزارش Consbank، به نقل از باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، در بازدید این هفته (جمعه ٢٠ اردیبهشت ماه ) وزیر راه و شهرسازی نیکزاد و مدیر کل راه و شهرسازی استان فریبرز واحدی در جمع بازدید کنندگان حاضر شده، در فضایی گرم و صمیمی به سئوالات مراجعه کنندگان پاسخ داده و پس از بازدید از روند اجرایی با پیمانکاران و مشاوران پروژه تشکیل جلسه دادند.

لازم به ذکر است که ساعت بازدید ٨ صبح الی ١٣ روزهای جمعه بوده و ثبت نام کنندگان پس از دریافت پیامک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران می توانند برای بازدید مراجعه نمایند . همچنین بازدید بدون هماهنگی قبلی به دلیل شرایط ویژه ساختمانی و کارگاهی و حفظ امنیت متقاضیان امکان پذیر نبوده و همشهریان می بایست از آوردن کودکان برای بازدید اکیدا خودداری کنند.

گفتنی است، پاسخگویی به متقاضیان برای رفع نقص پرونده در محل سایت تهرانسر صورت خواهد پذیرفت و لازم نیست تا متقاضیان به صورت حضوری به ساختمان اداره کل راه و شهرسازی (نجات اللهی) مراجعه نمایند، ضمن این که کارشناسان مربوطه ساعت ٩ صبح تا ١٣ عصر در سایت تهرانسر حضور داشته و پذیرای مراجعان می باشند.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.