بازدید ابوترابی‌‌‌ از “دولت‌مخفی”+عکس

به گزارش آخرین به نقل از فارس، حجت الاسلام سید محمد‌حسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با همراه علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما از مراحل ساخت سریال «دولت مخفی» به کارگردانی حسن برزیده و تهیه‌کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی در شهرک سینمایی دفاع مقدس بازدید کردند.

سکانس در حال فیلمبرداری، مربوط به بازی پژمان بازغی و کاوه خداشناس بود که مربوط به روز قبل از عملیات بود.

تهیه‌کنندگان و کارگردان در میان بازدید‌کنندگان توضیحاتی درباره مراحل ساخت ارائه می‌داند.

ابوترابی در بازدید از این پروژه، گفت: حضور هنرمندان در این میدان کارزار فرهنگی و هنری، گوشه‌ای از عظمت کار سریال‌سازی را به نمایش می‌گذارد و صرف یک شبانه‌روز برای ضبط حداکثر چهار و نیم دقیقه از یک سریال، دشواری این امر را نشان می‌دهد و بیانگر سختی کار هنرآفرینان است.

وی افزود: ارتباط ما در نهاد قانون‌گذار با فعالان عرصه‌های هنری نیز می‌تواند در شناخت جایگاه آن‌ها مؤثر باشد؛ به ویژه درباره شبکه دو که برادر آزاده‌مان علی بخشی‌زاده به عنوان مدیر فعالیت می‌کنند.

«دولت مخفی» برگرفته مجموعه‌ای از حوادث مستند و به وقوع پیوسته است که با وجود تلاش برای پوشش حقیقت اسارت، همچنان متأثر از این فضای معنوی و عظیم مانده است. این سریال از ۳۰ شخصیت اصلی و ۶ شخصیت محوری برخوردار است. در بازسازی رویدادها به جای بهره‌گیری ممتد از تخیل از روش جابجایی موقعیت‌ها در بُعد زمان و مکان استفاده شده و همه روایت‌های آن مسیر اردوگاهی دارند و قصه همه اردوگاه‌هایی جانبی به دنبال یکدیگر ظاهر و روایت خواهد شد.

این سریال با نام موقت «دولت مخفی» از جمعه پنجم اسفند در رامسر کلید خورده است. دیگر عوامل این سریال عبارت اند از: فیلمبردار:ایرج عاشوری/ فیلمنامه: رحمان سیفی آزاد و داریوش ربیعی/ بازنویسی نهایی: مجید امامی/بازیگران: پژمان بازغی، کاوه خداشناس، لاله اسکندری، امیرحسین همتی، مهتاج نجومی، حسین توشه، مریم سلطانی، محمدرضا رهبری، هادی قمیشی و کریم خوسیانی هستند.

فرهنگی هنری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.