بازدید بیش از ۱۰۰۰ جوان از فرهنگسرای آسمان

بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری در هفته پایانی تابستان برگزار می شود؛

همزمان با هفته پایانی فصل تابستان بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه از سوی مراکز فرهنگی هنری پایتخت برگزار می شود.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برگزاری کارگاه های مشاوره خانواده در سرای گفتمان ویژه زوج های جوان توسط حجت الاسلام برمایی در ایستگاه پنج تله کابین توچال از جمله برنامه های فرهنگسرای آسمان است که به آموزش مهارت های زندگی اختصاص دارد. این کارگاه تا تاریخ ۸ مهر از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح دایر خواهد بود.
همچنین ویژه برنامه های شبانه فرهنگسرای آسمان از ساعت ۱۸ در ایستگاه اول تله کابین توچال آغاز می شود. این برنامه های به برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی ایستگاه های علمی، هنری و فرهنگی و جشن های دهه کرامت اختصاص دارد که تا ساعت ۲۴ هر شب ادامه خواهد داشت.
از جمله برنامه های مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری می توان به نمایش فیلم سینمایی ضدگلوله در فرهنگسرای هنگام و فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه در فرهنگسرای اشراق و فرهنگسرای بهمن از ۲۵ تا ۳۱ شهریور اشاره کرد.
مسابقه خاطره نویسی یادها و یادگارها، ۳۰ شهریور در فرهنگسرای ملل، قصه گویی از منابع ادبیات فارسی همراه با نمایش ویژه کودکان، ۲۷ شهریور در فرهنگسرای معرفت و نشست قند و نمک، ۲۸ شهریور در فرهنگسرای فردوس از دیگر برنامه های فرهنگی هنری تهران در هفته جاری است.   
نشست نارنجستان با موضوع بررسی ضرب المثل ها و متل ها با حضور مرتضی احمدی، ۲۸ شهریور در فرهنگسرای گلستان و یکی از جلسات سلسله نشست های سعدی شناسی، ۲۹ شهریور در کتابخانه دکتر شهیدی برگزار خواهد شد. همچنین تجلیل از حجت الاسلام دین پرور در نشست تجلیل از مفاخر شمیران، ۲۷ شهریور در فرهنگسرای ملل از دیگر برنامه های هفته جاری است.
علاقه مندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.