بازدید رئیس جمهور از بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه فاضلاب ایران

رئیس جمهور از مراحل تکمیل پروژه بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه فاضلاب ایران در جنوب تهران بازدید کرد.

بازدید رئیس جمهور از بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه فاضلاب ایران

به گزارش ممتاز نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه دولت به شهرستان ری از مراحل تکمیل پروژه بزرگ تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران در شهرستان ری بازدید کرد و با توضیحات مدیران این پروژه بزرگ ملی در جریان آخرین وضعیت مراحل تکمیل آن قرار گرفت.
بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه فاضلاب ایران در جنوب تهران در ۸ فاز طراحی شده است که ۶ فاز آن به بهره‌برداری رسیده و ۲ فاز پایانی آن نیز در حال تکمیل است.
تکمیل فاز ۷ و ۸ این تصفیه خانه از مصوبات سفر استانی دولت سیزدهم به استان تهران است که ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.
این پروژه بزرگ ملی ۱۷ منطقه از ۲۲ منطقه شهرداری تهران با جمعیتی بالغ بر ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را تحت پوشش خود قرار خواهد داد و با بهره‌برداری کامل آن ۸۴ میلیون مترمکعب در سال به ظرفیت تولید پساب استان تهران برای استفاده در بخش کشاورزی و صنعت اضافه خواهد شد.
رئیس جمهور در جریان بازدید از مراحل تکمیل این پروژه، معاون اجرایی و استاندار تهران را به تسریع در تامین و تخصیص بودجه این پروژه با مشارکت دادن بخش خصوصی و همچنین منابع داخلی مکلف کرد.
رئیسی همچنین با تعدادی از کارگران این پروژه به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخته و وضعیت کاری و معیشتی آنها را جویا شد و بر پرداخت به موقع حقوق و معوقات آنها تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.