بازدید رئیس جمهور از پروژه‌های نیمه تمام شهر پیشوا در سفر استانی به ورامین

رئیس جمهور در سفر استانی به شهرستان ورامین از پروژه های نیمه‌تمام بیمارستان ۹۶ تختخوابی، مجتمع مسکونی آژینه و پروژه راه‌آهن شهری ورامین بازدید کرد.

بازدید رئیس جمهور از پروژه‌های نیمه تمام شهر پیشوا در سفر استانی به ورامین

به گزارش ممتاز نیوز، حجت الاسلام رئیسی از پروژه های شهر پیشوا بازدید کرد.

بازدید از بیمارستان نیمه ساخته ۹۶ تختخوابی پیشوا

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز شنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان تهران به شهرستان ورامین سفر کرده است، از پروژه نیمه‌تمام بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا دیدن کرد.
عملیات اجرایی این واحد درمانی به منظور تحت پوشش قرار دادن جمعیت ۱۵۰ هزار نفری شهر پیشوا، از سال ۱۳۸۸ آغاز شده و تاکنون تنها کمتر از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رئیس جمهور در جریان بازدید خود با تأکید بر ضرورت تکمیل هر چه سریع‌تر این بیمارستان و بهره‌مندی مردم منطقه از خدمات آن اظهار داشت: با توجه به جمعیت بالا و وضعیت منطقه، تأخیر ۱۲ ساله در احداث این پروژه خدماتی به هیچ وجه قابل پذیرش و توجیه نیست و باید به سرعت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
رئیسی از مسئولان دانشگاه شهید بهشتی به عنوان متولی اجرای پروژه، وزارت بهداشت و استانداری تهران خواست که با پیگیری جدی مسائل و مجوزهای اداری و نیز تامین منابع تسهیلات لازم این بیمارستان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسانند.

حضور رئیسی در محل اجرای پروژه راه‌آهن شهری ورامین

رئیسی در ادامه بازدیدهای میدانی خود از پروژه راه‌آهن شهری ورامین و پل قاسم‌آباد که عملیات اجرایی آن به دلیل عدم تخصیص منابع از ۹ سال پیش متوقف شده است، دیدن کرد.

اجرای پروژه راه‌آهن شهری ورامین از سال ۸۸ آغاز شده و پل قاسم‌آباد نیز قرار بود به منظور تسهیل تردد و رفع تقاطع راه‌آهن با این جاده احداث شود.
قرار است در راستای نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سفرهای استانی دولت مردمی، در جلسه امروز شورای اداری شهرستان ورامین، درباره نحوه تسریع در تکمیل این طرح تصمیم‌گیری شود.

رئیس جمهور حرم مطهر امامزاده موسی بن جعفر(ع) را زیارت کرد

رئیس جمهور در ادامه سفر خود حرم مطهر امامزاده جعفر بن موسی‌الکاظم(ع) پیشوا را زیارت و با زائران این حرم مطهر از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.
رئیسی همچنین در حاشیه این زیارت، با خانواده تعدادی از شهدای این شهرستان نیز دیدار کرد.

رئیس جمهور از پروژه نیمه‌تمام مجتمع مسکونی آژینه در حاشیه شهر پیشوا بازدید کرد

رئیسی که صبح امروز شنبه به منظور انجام بخش دیگری از سفر دولت مردمی به استان تهران، به شهرستان ورامین سفر کرده است، در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مجتمع مسکونی نیمه‌تمام آژینه در حاشیه شهر پیشوا، دیدن کرد.
رئیس جمهور در جریان بازدید خود، با مردمی که در بخش واحدهای تکمیل شده این مجتمع ساکن هستند دیدار و در ضمن گفتگو با ایشان از مشکلات و درخواست‌های آنان مطلع شد.
رئیسی با اشاره به درد و دل‌های ساکنین به خصوص درباره عدم بهره‌مندی از خدمات شهری در این مجتمع اظهار داشت: امیدواریم با توجه به مصوبات این سفر ارائه خدمات شهری به ساکنین بخش تکمیل شده این مجتمع هر چه سریع‌تر آغاز شده و تا پایان سال جاری تمام خدمات شهری برای تسهیل زندگی مردم تأمین شود.
مجتمع آژینه با ظرفیت احداث ۱۲۳۲ واحد آغاز شد که ۸۳۲ واحد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده، اما ۴۰۰ واحد آن همچنان ناتمام مانده است.
همچنین این مجتمع فاقد هر گونه خدمات شهری و عمومی است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.