بازدید رئیس کل و مسئولان نظام پزشکی از مناطق زلزله زده

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سیدشهاب‌الدین صدر، رئیس کل و جمعی از معاونان، اعضای شورای عالی و مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی و نیز رؤسای سازمانهای نظام پزشکی ۵ استان همجوار روز گذشته با حضور در مناطق زلزله‌ زده آذربایجان، از روند رسیدگی به حادثه دیدگان و وضعیت بهداشتی منطقه بازدید نمودند.

دکتر سعید پناهی رئیس شورای عالی نظام پزشکی گفت: خوشبختانه با توزیع کمکهای امدادی، اقلام مورد نیاز مانند آب، غذا، پتو و غیره در تمامی مناطق زلزله‌زده موجود بود اما با توجه به سرد شدن پیش از موعد هوا، احداث سرپناه دایم برای بازماندگان زلزله ضروری است.

 

وی افزود: دکتر صدر در این بازدید ابراز امیدواری کرد که با جمع‌آوری کمکهای سازمانهای نظام پزشکی و اعضای جامعه پزشکی هزینه بازسازی حداقل یک روستا از روستاهای زلزله زده تأمین شود.


رئیس شورای عالی نظام پزشکی یادآور شد که تقریباً تمامی سازمانهای نظام پزشکی کشور ضمن لغو مراسم گرامیداشت روز پزشک، هزینه‌های این مراسم را برای کمک به زلزله ‌زدگان آذربایجان اختصاص داده‌اند.


پیش از این، دکتر صدر رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن صدور پیام تسلیت و همدردی با بازماندگان زلزله، مراسم ویژه گرامیداشت روز پزشک را لغو و هزینه‌های آن را به بازسازی این مناطق اختصاص داده بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.