بازدید سرزده رئیس جمهور از ˝رنج و سرمستی˝

محمود احمدی نژاد عصر دیروز به طور سرزده در محل فیلمبرداری پروژه سینمایی ˝رنج و سرمستی˝ حاضر شد و با عوامل ساخت و بازیگران این مجموعه از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

کتر محمود احمدی نژاد عصر دیروز چهارشنبه ۷ فروردین به طور سرزده در محل فیلمبرداری پروژه سینمایی ˈرنج و سرمستیˈ حضور یافت و با عوامل ساخت و بازیگران این مجموعه از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

رییس جمهوری در این دیدار با تقدیر از همه عوامل و بازیگران این پروژه سینمایی و تجلیل از تمامی تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر، بر تهیه و تولید آثار خوب، ماندگار و اثرگذار در حوزه فیلم و سینما تاکید نمود.

در این دیدار جهانگیر الماسی کارگردان و محمد نشاط تهیه کننده این فیلم سینمایی در خصوص چگونگی مراحل تولید و ساخت این مجموعه و نیز داستان و محتوای پروژه سینمایی ˈرنج و سرمستیˈ توضیحاتی را به رییس جمهوری ارائه کردند.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسفندیار رحیم مشاییˈ، ˈسیدمحمد حسینیˈ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جواد شمقدریˈ معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس جمهوری را در این دیدار سرزده، همراهی کردند.

داستان فیلم رنج و سرمستی که در یک گستره زمانی سی ساله از قبل از جنگ تحمیلی آغاز شده و تا زمان حال ادامه دارد،به نقش زنان و جوانان در دوران دفاع مقدس و تداوم این نقش در پیشبرد علمی و فنی کشور می پردازد و فیلمبرداری آن در نقاط مختلفی در سراسر ایران انجام خواهد شد.

رنج و سرمستیˈ روایت مشترکی از جنگ رژیم بعث با ایران و جنگ آمریکا با عراق است که مضمون آن راجع به صنایع پیشرفته کشورمان در عرصه های هوا و فضا بوده و قرار است در آن تلاش های مردم ایران برای پیشرفت کشور در طی دوران دفاع مقدس به نمایش درآید.

محور قصه ˈرنج و سرمستیˈ که در حوزه سینمای دفاع مقدس تهیه و تولید می گردد، دربارهٔ بانویی است که در جنگ ایران و عراق اسیر شده و به عراق رفته و پس از سال ها به ایران بازمی گردد و با ماجراهای گوناگون روبرو می گردد.

انتهای پیام /


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.