بازدید نمایندگان مجلس از سریال “پایتخت ۲”

۳۰ام بهمن ،

نمایندگان استان مازندران و گلستان در مجلس شورای اسلامی امروز به دیدار پشت صحنه “پایتخت ۲” رفتند در این دیدار که با حضور قائم‌مقام رئیس رسانه ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛نمایندگان استان مازندران و گلستان در مجلس شورای اسلامی امروز به دیدار پشت صحنه “پایتخت ۲” رفتند در این دیدار که با حضور قائم‌مقام رئیس رسانه ملی برگزار شد.

نمایندگان نقطه نظرات و دیدگاه حال خود را دربارهٔ چگونگی ساخت سریال “پایتخت ۲” مطرح کردند.

در ابتدای این دیدار “سیروس مقدم” گفت:”پایتخت ۲″ در ادامه “پایتخت۱” ساخته می‌شود چرا که دیدیم هنوز جامعه و هنوز خود ما به عنوان سازندگان نسبت به موضوعات این سریال اشباع نشده‌ایم.

وی افزود؛ از همان ۲ سال پیش همراه با “آقای تنابنده” سفرهای بسیاری داشتیم که به دنبال آن بودیم نیازها را هر چه بیشتر بشناسیم تا در سریال “پایتخت ۲” قصه‌ها را به‌روزتر، بهتر و پر مغز‌تر ارائه دهیم.

“سیروس مقدم” گفت: در مازندران به صنعتی بر‌خوردیم که صنعت گنبد و گلدسته‌سازی است این موضوع را نقطه آغازی دیدیم تا داستان حول آن پیش رود در مجموع به این نتیجه رسیدیم که کامیون “نقی” از شمال تا جزیره قشم گنبد و گلدسته را حمل کند تا به مقصد برساند.

ما می‌خواهیم جزیره قشم را که مناطق محرومی دارد را وارد داستان کنیم و از طرفی مهمان‌نوازی و خون‌گرمی مردم را هم نشان دهیم.

وی افزود؛ اینکه ما بتوانیم سفری را آغاز کنیم و مشکلات و سختی‌های یک خانواده را با حرف‌ها و پیام‌های مشخص بیان کنیم کار آسانی نیست اما تلاش کردیم اما تلاش کردیم نشان دهیم وقتی در یک خانواده مشکل و سختی ایجاد می‌شود چطور می‌توان با همگرایی و اتحاد آن را حل کرد اینها و بیشتر از اینها حرف‌های سریال “پایتخت ۲ ” است مثل اینکه چطور یک زوج می‌تواند با هم رفتار کنند که ضمن حفظ استقلال خود احترام خانواده و بچه‌هایشان را هم رعایت کنند تمام هدف سازندگان دو چیز است:

 ۱- عیدی خوبی به هموطنان مازندرانی و همچنین مردم ایران بدهیم و لبخند عمیقی روی لبانشان بیاوریم 

۲- از طریق خانواده‌ی مازندرانی اخلاق اجتماعی، فرهنگی و … را ارائه دهیم تا خدمتی به جامعه کرده باشیم روز اول که همه گروه جمع شدیم قرار شد که این کار به نوعی وصیت‌نامه ما باشد بسیاری از هنرمندان مازندرانی در سریال بازی کرده‌اند تا کمتر از قبل دچار اشکال لهجه شویم همچنین تلاش کردیم هر آنچه در سریال ” پایتخت یک” خدای ناکرده به سمت هزل و هجو رفته‌ایم در سریال “پایتخت ۲” با یک طنز عمیق اجتماعی رو‌به‌رو شویم و مسائل اجتماعی روز جامعه را به شیرینی مطرح کنیم.

ادامه دارد…


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.