بازرس خانه تئاتر: اعضای خانه تئاتر باید حق عضویت بپردازند

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۳:۱۷:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- اگر کسی عضو خانه تئاتر باشد ولی در دوره‌ای حق عضویت خود را نپردازد عضویت او باطل خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایصدا، جواد اعرابی در خصوص تعداد اعضای خانه تئاتر گفت: تاکنون هزار و ۴۰۰ نفر حق عضویت سال ۹۰ را پرداخته‌اند، و البته در یک هفته اخیر – که انتخابات خانه تئاتر به تعویق افتاده است – تعداد این اعضا بیشتر شده است.
بازرس خانه تئاتر در گفت‌وگو با رادیو فرهنگ اضافه کرد: از طرفی بیش از ۲ هزار نفر برای عضویت در خانه تئاتر اعلام آمادگی کرده‌اند ولی هنوز حق عضویت خود را نپرداخته‌اند.
وی تأکید کرد: انگیزه افرادی که هنوز حق عضویت خود را نپرداخته‌اند، این است که گمان می‌برند با همین شرایط، عضو خانه تئاترند ولی در وضعی که پرداخت حق عضویت دلیل عضویت باشد، انگیزه این افراد اعتباری نخواهد داشت، زیرا حتی اگر کسی عضو باشد ولی در دوره‌ای حق عضویت خود را نپردازد عضویت او باطل خواهد شد.
اعرابی خاطرنشان کرد: ما باید به آمار و تعداد اعضا دقت داشته باشیم، زیرا خود این موضوع نشانه نوعی اعتبار بخشی است، و حتی گاهی وقت‌ها همین مسائل کوچک مانع بروز مسائل و مشکلات بزرگ می‌شود.
بازرس خانه تئاتر تصریح کرد: حق عضویت در خانه تئاتر چندان هم بالا نیست، یعنی از ابتدای تشکیل خانه تئاتر تا سال ۸۷ فقط ۵ هزار تومان بود، در ۲ سال اخیر ۱۰ هزار تومان شد و در سال گذشته هم به ۳۰ هزار تومان رسید و این مبلغ برای عضویت در یک دوره یا یک سال است.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۵۱۷۲۲۴۰۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.