بازسازی مناطق آسیب دیده از توفان در آمریکا آغاز شد

این مطلب در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از عبور توفان سندی از شمال شرق ایالات متحده و iبه جا گذاشتن بیش از ۵۱ کشته و ویرانی گسترده در شهر نیویورک و ایالت نیوجرسی، مسئولان شهری و ایالتی این مناطق کار عظیم پاک‌سازی و بازسازی مناطق آسیب‌دیده را آغاز نموده اند.

به گزارش انتخاب ، گزارش‌ها حاکی است که روز چهارشنبه افراد گارد ملی آمریکا راهی شهر هوبوکِن در ایالات نیوجرسی شده‌اند تا iبه تخلیه هزاران نفری که iبه سبب آب‌گرفتگی منطقه هنوز در خانه‌های خود گرفتار مانده‌اند کمک نمایند.

یگر گزارش‌ها حاکی است که پس از بسته شدن سه فرودگاه اصلی نیویورک در روزهای اخیر، روز چهارشنبه بعضی پروازها در این مناطق از سر گرفته شده و شبکه حمل و نقل شهری iبه صورت محدود آغاز iبه‌کار نموده‌است.

توفان سندی در اوج حرکت خود در آمریکای شمالی، سبب لغو  ۱۸ هزار و ۱۰۰پرواز شده و بیش از هشت و نیم میلیون منزل مسکونی را با خاموشی روبه‌رو نمود.

هواشناسان پیش‌بینی می‌کنند که iبه راه افتادن سیلاب در مسیر سندی در مناطق پرجمعیت سواحل اقیانوس اطلس طی روزهای آینده هم‌چنان ادامه خواهد داشت و iبه این سبب هم‌اکنون ۷۴۰۰ تن از افراد گارد ملی آمریکا در یازده ایالات برای ارائه کمک اضطراری در حالت آماده‌باش iبه‌سر می‌برند.


خبرگزاری انتخاب |

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.