بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با کمک بخش خصوصی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با کمک بخش خصوصی

بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با کمک بخش خصوصی

ممتازنیوز: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در حال حاضر یک نیاز است اما این بازسازی نباید با بودجه شهرداری صورت گیرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از موج، احمد دنیا مالی، با بیان این مطلب تصریح کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت با کمبودهای بسیاری رو به رو است و تقویت این ناوگان یکی از ضروری ترین موضوعاتی است که باید در دستور کار مسئولان شهری قرار گیرد.
وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی تهران با استاندارهای جهانی فاصله زیادی دارد و این مسئله را در تمام استان های دیگر ایران نیز شاهد هستیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خواستار واگذاری ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت به بخش خصوصی شد و اظهارداشت: در حال حاضر شاهد هستیم که بیش از ۶۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران در اختیار بخش خصوصی است و به خوبی نیز اداره می شود.
وی ادامه داد: زمانی که بخش خصوصی در حوزه اتوبوسرانی موفق عمل کرده است می توانیم در سایر بخش ها نیز به سرمایه گذاران بخش خصوصی اعتماد کرده و بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت را به آنها واگذار کنیم.
دنیا مالی با اشاره به آلودگی هوای پایتخت خاطرنشان ساخت: بیش از نیمی از آلودگی هوای تهران به دلیل تردد خودروهای فرسوده در شهر است و تا زمانی که برای خروج این خودروها از ناوگان حمل و نقل عمومی چاره اندیشی نشود نمی توانیم برای حل مشکل آلودگی هوای شهر به صورت ریشه ای تصمیم گیری کنیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.