بازنگری بر روی روند کاری شرکت های مگاموتور و سازه گستر

مدیرعامل گروه سایپا خواستار شد

بازنگری بر روی روند کاری شرکت های مگاموتور و سازه گستر

عصر خودرو : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت برنامه ریزی های جدید برای افزایش توان تولید و گسترش سهم بازارهای داخلی و خارجی خبر داد.

به نقل از سایپا نیوز سعید مدنی، با بیان این مطلب گفت: با بالا بردن توان تولید و احیای شرایط فروش به سرعت به سمت رفع موانع و کمبودها حرکت خواهیم کرد.
وی که در دیدار با مدیران عامل، معاونان و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا سخن می گفت با اشاره به اهمیت ایجاد تحول در برنامه های تولیدی و ضرورت افزایش حجم کاری نسبت به گذشته، اظهار داشت: باید تلاش کنیم خود را از سایه تحریم ها خارج کرده و با تصمیم گیری های منطقی و مفید مشکلات موجود را برطرف کنیم.
مدنی افزود: با توجه به اینکه تقاضای زیادی برای خودرو در بازارهای داخلی وجود دارد باید با استفاده حداکثری از توان پرسنل، به دنبال گسترش سهم خود در حوزه تولید و فروش در بازار باشیم و توان تولید خود را همزمان با تقاضای بازار افزایش دهیم.
مدنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عرضه محصولات سایپا در بازارهای صادراتی اضافه کرد: صادرات همواره به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های سایپا مدنظر بوده و از آن جایی که خودروهای ما دارای مزایای رقابتی بسیاری است باید با هدف سودآوری بیشتر و ایجاد بازارهای جدید برای صادرات خود برنامه ریزی کنیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با برشمردن اهمیت حمایت از اشتغال کارکنان و کارگران و ضرورت تلاش برای حفظ معیشت آنان تصریح کرد: باید شرکت هایی که برای سایپا هزینه بر بوده و حاشیه سود ندارند سریعاً از مجموعه گروه خودروسازی سایپا جدا شود.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت ایجاد تعامل مناسب با بخش های مختلف دولتی و خصوصی گفت: شرکت های مگاموتور و سازه گستر باید یک بازنگری کلی بر روی روند کاری خود داشته باشند و تعامل با قطعه سازان چه در سایپا و چه در شرکت های زنجیره تامین به بهترین نحو صورت پذیرد.
مدنی با اشاره به بازار مناسب خودرو تیبا در داخل و خارج تاکید کرد: تلاش می کنیم تولید تیبا را با حداکثر ظرفیت انجام داده و بستر مناسبی برای عرضه این خودرو در بازارهای داخلی و صادراتی فراهم کنیم.
وی کاهش هزینه ها را در بخش تولید یکی دیگر از اهداف مهم پیش رو دانست و متذکر شد: از آن جایی که درآمد ما از محل فروش خودرو چندان بالا نیست باید حاشیه سود ما صرف تولید شود و با بازنگری بر روی منابع مالی به شدت در هزینه های خود صرفه جویی کنیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی اصولی، سایپا در مسیر توسعه و پیشرفت خود به سرعت حرکت کند و با کمک نهادهای دولتی بتواند به اهداف مورد نظر نظام جمهوری اسلامی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دست یابد.

سه شنبه ۱۴ شهریور   ۱۵:۳۵


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.