بازنگری قانون جامع حمایت از معلولان تا پایان شهریور ماه انجام می شود

به گزارش ایرنا، ‘فاطمه آلیا’ شامگاه چهارشنبه در مراسم ضیافت الهی جمعی از معلولان و مددجویان انجمن باور در تهران افزود:

در حقیقت، بررسی قانون جامع حمایت از معلولان با قول های گرفته شده از دولت قرار است تا آخر شهریور ماه به اتمام برسد.

عضو فراکسیون حمایت از حقوق معلولان مجلس شورای اسلامی با اشاره به عضویت ایران در کنوانسیون حمایت از معلولان گفت: معلولان آگاه باشند که بازنگری این قانون جامع به شدت در مجلس و دولت پیگیری می شود.

وی با اشاره به ارتقای بودجه مربوط به جامعه هدف که همان قشر معلول است، ادامه داد: البته بودجه این گروه هنوز به حد مطلوب نرسیده اما من به این افراد اطمینان خاطر می دهم که گام های خوبی برای بهبود وضعیت آنها برداشته شده است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر، ضریب حساسیت جامعه و بویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به وضعیت معلولان بالا رفته است، گفت: همه محرومیت های این افراد در جامعه باید پاسخ داده شود و حق طبیعی آنان است که همانند یک شهروند عادی در درون جامعه خود زندگی کنند.

آلیا گفت: من بر این باور هستم که معلولان فرشتگان زمینی هستند که مسیر رشد و پیشرفت آنان در جامعه از ابعاد مختلف، باید بر ایشان هموار شود.

بر اساس این گزارش، در این ضیافت الهی که جمعی از معلولان و مددجویان عضو انجمن باور به همراه خانواده هایشان حضور داشتند، آنان مشکلات و مسایل خود را با نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

اجتمام**۹۱۳۴ **۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۸۱۵۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.