بازیکنان جدید به دنبال قرار گرفتن در ترکیب اصلی

۲۳م آذر ،

آخرین تمرین آبی پوشان پایتخت قبل از دیدار با سایپا از ساعت ۱۲ در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران آخرین تمرین آبی پوشان پایتخت قبل از دیدار با سایپا البرز در جام حذفی امروز پنج شنبه ۲۳ آذر در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.


این گزارش می افزاید در این تمرین بائو، رحمتی و سیاوش اکبرپور سه بازیکنی بودند که در تمرین حاضر نشدند.


شایان ذکر است علیرضا اکبرپور بازیکن دهه ۶۰ استقلال نیز به شکل سرزده به کمپ آبی پوشان آمد و با استقبال گرم قلعه نوعی و بازیکنان قدیمی استقلال روبرو شد.


ساموئل نیز تنها نیم ساعت پایان تمرین در زمین چمن حاضر شد. این درحالی است که تمرینات آبی پوشان در هفته اخیر به طور مداوم ساعت ۱۵ آغاز می شود و تغییر ساعت تمرین امروز به ساعت ۱۲ سبب سردرگمی هواداران استقلال شد.


در تمرین امروز بازیکن جدید استقلال اشجاری، محمد رضایی و حاتمی، با انگیزه بالایی تمرین کردند این نشاندهنده این مساله است که قلعه نوعی در بازی فردا جمعه ۲۴ آذر ماه کار سختی برای انتخاب نفرات اصلی خواهد داشت.


اشجاری: به استقلال آمدم تا آرامش داشته باشم

حسن اشجاری بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: استقلال نسبت به سپاهان تیم بزرگ تری است و همین موضوع کار را برای من سخت خواهد کرد.

هواداران استقلال از بازیکنان تیم انتظارات بالایی دارند و من امیدوارم بتوانم انتظارات را برآورده کنم.


وی ادامه داد: برای رسیدن به آرامش به استقلال آمدم و هیچ مشکلی برای ادامه حضور در این تیم ندارم.


محمد رضایی: مقابل سایپا گل بزنم خوشحالی می‌کنم

عباس محمد رضایی دیگر بازیکن جدید استقلال نیز گفت: بازی سختی مقابل سایپا در جام حذفی خواهیم داشت من فصل پیش در سایپا توپ زدم و اگر در بازی فردا به میدان برم با انگیزه دو چندان بازی خواهم کرد.

وی تاکید کرد: اگر مقابل سایپا موفق به گلزنی شوم صد در صد خوشحالی خواهم کرد چرا که الان من با استقلال قرارداد دارم و با تمام وجود برای این تیم خواهم جنگید.

محمد رضایی خاطرنشان کرد: خانواده من تماما استقلالی می باشند و همین موضوع برای من ایجاد انگیزه خواهد کرد.


حاتمی: در استقلال به حقم می رسم


فرزاد حاتمی دیگر بازیکن جذب شد استقلال در نیم فصل نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من همیشه عملکرد خوبی در بازی های جام حذفی داشته ام و امیدوارم در بازی مقابل سایپا نیز فرصت حضوردر ترکیب را پیدا کنم و بتوانم خودم را به کادر فنی ثابت کنم.


وی در خصوص جدایی اش از تراکتورسازی نیز اذعان داشت: من با الویرا سرمربی تراکتورسازی هیچ مشکلی نداشتم و تنها با دستیار وی ویکتور دچار مشکل شده بودم و همین موضوع به منتقل شدنم به تیم بزرگ استقلال کمک کرد.

امیدوارم در باشگاه استقلال به حقم برسم و بتوانم عملکرد صعودی داشته باشم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.