بازیگران فیلم «مرد عنکبوتی» قبل از معروف شدن! +عکس

در این متن می‌بینیم بازیگرانی که در سری جدید مرد عنکبوتی «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» اولین فیلمی‌که بازی کردند چه بوده است.
«مرد عنکبوتی شگفت انگیز» در یک هفته فروش زیادی داشت. در حالیکه منتقدان و طرفدارای آن نظرات مختلفی راجع به لزوم ساخت سری دیگری از مرد عنکبوتی داشتند، همه انتخاب بازیگران کارگردان فیلم مارک وب را تحسین می‌کنند. در این گزارش شما بازیگران فیلم را درگذشته می‌بینید:

مرد عنکبوتی

اندرو گارلفیلد
اندرو گارلفیلد از مادری انگلیسی و پدری آمریکایی در لس انجلس به دنیا آمد. خانواده او وقتی اندرو ۳ ساله بود به انگلیس نقل مکان کردند. گارفیلد وقتی در چند اپیزود «دکتر هو» ظاهر شد توجه را به سمت خود جلب کرد. بعد از این در فیلم های دیگر مثل  Boy A، Red Riding، خیالپردازی دکتر پارناسوس و هرگز اجازه نده بروم بازی کرد. مهم ترین نقشش نیز نقش تحسین شده اش در نقش دوست مارک زوکربرگ در فیلم شبکه اجتماعی بود.

اندرو گارلفیلد

اما استون

اما استون که نقش گوئین استفانی را بازی می‌کند در آریزونا متولد شد. وقتی ۱۵ ساله بود برای بازیگر شدن به هالیوود رفت. اگرچه ابتدا در نقش های کوچکی در Malcolm in the Middle بازی کرد بعد از آن در مجموعه «قهرمانان» در نقش کلیر بنت حضور یافت. ولی نقش مهم او در فیلم Superbad بود که برای بازی در این فیلم موهای بلوندش را قرمز کرد. سپس در فیلم Easy A باز کرد و نامزد جایزه گلدن گلاب شد. سال گذشته هم نقش مقابل ویولا دیویس و اکتاویو اسپنسر بازیگر برنده اسکار را در فیلم «کمک» بازی کرد. شما در آینده می‌توانید او را در فیلم «گروه گنگستری» در کنار جاش برولین، رایان گاسلینگ و شان پن ببینید.

اما استون

ریس ایفانس

قبل از بازی درنقش یک دست Dr. Curt Connors، ریس ایفانس با بازی در نقش هیو گرنت هم اتاقی ژولیده در Notting Hill توجه مردم را جلب کرد. ایفانس سال ۱۹۶۷ به دنیا آمد. او بعد از Notting Hill در فیلم هایی مثل نیکی کوچک، Hannibal Rising، هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت ۱ بازی کرد در هری پاتر او نقش Xenophilius Lovegood را داشت. سال گذشته در فیلم Anonymous نقش اکسفورد را بازی کرد کسی که احتمال دارد یکی از نمایشنامه های شکسپیر را نوشته باشد. امسال هم می‌توانید او را در نامزدی پنج ساله کنار امیلی بلانت و جیسون سگال ببینید.

ریس ایفانس

دنیس لری

 که نقش رئیس پلیس کاپیتان استیسی را بازی می‌کند اولین بار به عنوان کمدین فعالیت می‌کرد. او در فیلم هایی نظیر The Sandlot، The Ref و The Thomas Crown Affair بازی کرد. بین سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ در نقش تامی‌ گاوین مامور آتش نشانی الکلی در مجموعه تلویزیونی «نجاتم بده» بازی می‌کرد. شما امسال می‌توانید صدای او را که به جای دیه گو در «عصر یخبندان: رانش قاره ای» حرف می‌زند بشنوید.

دنیس لری

مارتین شین

او از پدری اسپانیایی و مادری ایرلندی در اوهایوو به دنیا آمد کسی که نقش عمو بن را بازی کرد. او با ورد به دانشگاه به دیتون توانست زمینه بازیگری در نیویورک حرفه ای که پدرش نیز در خود را تثبیت کرده بود به دست آورد. و اول در چند فیم تلویزیونی بازی کرد و بعد سال ۱۹۶۸  با نقش بازیگر مکمل در فیلم The Subject Was Roses توجه مردم را جلب کرد این فیلم نامزدی گلدن گلاب را برایش به همراه داشت. سال ۱۹۷۳ در Badlands شاهکار ترنس مالیک Badlands خوش درخشید. او برای بازی در فیلم «اینک آخرالزمان» ۱۲ ماه را در جنگل گذراند و حتی یک حمله قلبی خفیف نیز داشت. او در سال ۱۹۸۷ نقش یک کارگر بیکار شده سرویس هوایی را در فیلم وال استریت بازی کرد او با پسرش چارلی شین همبازی بود. سال ۱۹۹۹ هم در مجموعه تلویزیونی «بال غرب» نقش رئیس جمهور آمریکا را بازی می‌کرد.

مارتین شین


سالی فیلد


سالی فیلد که نقش  عمه می را بازی می کرد بازیگری را نزد مربی اش Lee Strasberg آموخت. در سال ۱۹۷۶ وقتی در فیلم «سیبل» بازی کرد- فیلمی تلویزیونی در مورد زنی با بیماری چندشخصیتی- استعداد بازیگری خود را ثابت کرد. بازیگری او برایش یک جایزه امی به همراه داشت، چند سال بعد برای بازی در Norma Rae جایزه اسکار را برد. در سال ۱۹۸۵ بعد از گرفتن دومین اسکارش برای فیلم Places in the Heart بعد از سخنرانی اش -که البته بد نقل شد – گفت «شما من را دوست دارید» نشان داد فرهنگ اسکار گرفتن ندارد! بعد از آن در فیلم های Steel Magnolias، Soapdish و فارست گامپ بازی کرد. این زمستان او نقش اولین بانوی پرآوازه را در فیلم استیون سودربرگ «آبراهام لینکلن» بازی می‌کند.

سالی فیلد


سیمرغ | تازه های فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.