بازیگر “دودکش” از همبازی شدن با “بهنام تشکر” می‌گوید/از “جواد عزتی” بی خبر هستم

۰۱ تیرماه ۱۳،

سالها زمان برده تا بازی من و “بهنام تشکر” با یکدیگر ترکیب شود.

“هومن برق نورد” بازیگر مجموعه “دودکش” در خصوص روند کار خود در این سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه تیم جلو و پشت دوربین شبانه روزی مشغول فعالیت می باشند و با وجود فشردگی کار، “دودکش” باید مورد توجه مخاغطبان قرار گیرد.

وی با اشاره به بازی خود و “بهنام تشکر” تصریح کرد: بازی ما دو نفر خیلی به هم نزدیک بوده و این اتفاق یک شبه نیافتاده است.

“برق نورد” در خصوص ایفای تقش در کنار “جواد عزتی” اظهار داشت: هنوز بخشهای بازی من و “عزتی” آغاز نشده است و ما در قبل هم با یکدیگر بازی نداشته‌ایم.

*با “برزو نیک‌نژاد” خیلی راحتم

وی در خصوص نگارش فیلمنامه “دودکش” افزود: فیلمنامه با قلم “برزو نیک‌نژاد” به نگارش درآمد و به قدری روان و شیوا بود که من مشکلی با آن نداشتم.

“برق‌نورد” ادامه داد: خیلی مواقع پیش آمده که من بخشهایی را دوست نداشتم و “نیک نژاد” با در نظر گرفتن حرفهای هنرمندان گاه متنهای خود را به شیوه‌ای دیگر می‌نوشت.

*لوکیشن قالیشویی را تحویل دادیم

این بازیگر صاحب‌نام کشورمان در خصوص لوکیشن فعلی “دودکش” اظهار داشت: لوکیشن قالیشویی را تحویل دادیم و در یکی از بیمارستان‌های تهران فیلمبرداری را ادامه خواهیم داد.

بازیگر نقش “ناصر” در ساختمان پزشکان خاطر نشان کرد: تا دو هفته دیگر کار به پایان می‌رسد تا برای پخش درماه مبارک رمضان شبکه یک سیما آماده شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.