بازی امشب رئال و بارسلونا را تحریم کنید

در آستانه بازی امشب (۱۶ مهر ماه ) تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید، طرفداران فلسطینی تیم بارسلونا خواستار تحریم ال کلاسیکو شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری بی بی سی؛ به دنبال درخواست رژیم صهیونیستی از مسئولان تیم بارسلونا مبنی بر حضور گیلعاد شالیط سرباز سابق رژیم صهیونیستی در بازی امشب دو تیم مطرح اسپانیایی و موافقت باشگاه بارسلونا با حضور وی در این بازی طرفداران فلسطینی تیم بارسلونا خواستار تحریم بازی امشب شدند.

بر اساس این گزارش، شالیط که مدت ۵ سال را در بند حماس گذرانده چندی پیش به عنوان مهمان ویژه این دیدار معرفی شد.

در پی اعلام این خبر بود که گروه‌های مبارز فلسطینی با اعلام مخالفت نسبت به حضور این سرباز صهیونیست در این دیدار خواستار لغو حضور وی در این دیدار شدند.

اما با نزدیک شدن به زمان برگزاری دیدار دو تیم مطرح اسپانیایی و برآورده نشدن خواسته طرفداران فلسطینی، مسئولان تیم بارسلونا اعلام کردند که حاضر هستند سه نفر از طرفداران فلسطینی بارسلونا را برای بازی امشب به ورزشگاه نیو کمپ دعوت نمایند.

محمود سارساک یکی از افراد دعوت شده به این مسابقه بود که مدت سه سال را در زندان‌های رژیم صهونیستی گذرانده و اعلام کرده است به دلیل احترام و همدردی با مردم فلسطین برای دیدن این مسابقه به کاتالونیا نخواهد فت.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.