بازی بااستقلال مثل دیدارمان باپرسپولیس نیست

۲۵ام بهمن ،

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در در گفت‌وگو با ایسنا، دربارهٔ دیدار این هفته تیمش برابر استقلال اظهار کرد: ما برای این بازی بازیکنان خوبی داریم. من همیشه عادت داشته‌ام که دلم را به آن‌هایی که دارم خوش کنم. بازیکنان شجاع و جوانی دارم و با آمادگی کامل به مصاف استقلال می‌رویم. می‌خواهیم نتیجه هفته قبل را جبران کنیم.

وی ادامه داد: ما برای استقلال هم ارزش زیادی قائلیم. تمام تلاشمان را برای پیروزی در این مسابقه به کار می‌بندیم اما سایر اتفاقاتی که در زمین می‌افتد دیگر دست خداست و به شرایط بازی بستگی دارد.

یاوری دربارهٔ برگزاری این بازی در ورزشگاه حافظیه شیراز گفت: این بار مثل بازی ما با پرسپولیس نیست که به طور ناگهانی مکان برگزاری بازی‌های ما با حریفان تغییر کند. در حال حاضر ما سه جلسه در ورزشگاه حافظیه تمرین کرده‌ایم ضمن اینکه چمن این ورزشگاه هم نسبت به قبل کاملا تفاوت کرده است. در بازی که با پرسپولیس داشتیم چمن حافظیه اصلا چمن نبود بلکه مثل موکتی بود که روی فرش پهن کرده‌ بودند. در آن بازی گل اول را کاملا به طور غیر قابل پیش‌بینی خوردیم و تیم‌مان بعد از آن گل به هم ریخت. اما الان شرایط حافظیه فرق می‌کند و مسئولان هم درخواست ما را به خوبی اجابت کرده‌اند.

سرمربی فجر دربارهٔ انتقال عباس محمدرضایی در میانه فصل به استقلال و احتمال حضور او در بازی جمعه مقابل تیم شیرازی گفت: ما با محمدرضایی توافق کردیم او از ما خواست که به تهران برود و ما هم موافقت کردیم. او بازیکن خوبی است و ما هم وظیفه داریم که تیم فجر را آماده و قدرتمند نگه داریم.

وی با بیان اینکه جلال علی‌محمدی به دلیل سه اخطاره بودن نمی‌تواند فجر را در این بازی همراهی کند گفت: دو بازیکن دیگر هم در تیم ملی ارتش و همچنین امید داریم که در این مسابقه با ما نخواهند بود. ما از این بازیکنان جوان در تیم اصلی خود استفاده می‌کنیم تا پخته شوند.

یاوری با اشاره به اینکه برای رویارویی با استقلال تدابیر ویژه‌ای اندیشیده‌ایم گفت: ممکن است این بازی از این نظر که آن‌ها در صدر جدول می باشند برای استقلال حساسیت بیشتری داشته باشد اما ما به دنبال این هستیم که با یک بازی خوب و تماشاگرپسندانه نتیجه خوبی در پایان بازی بگیریم. شناخت خوبی از حریف داریم، بی‌گدار به آب نمی‌زنیم و امیدوارم که از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.