بازی با ازبکستان دشوار تر از کره جنوبی است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

صمد مرفاوی در گفت و گو با ایرنا افزود: برد در پایان مرحله رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی مقابل کره جنوبی به معنای همه شده حساب کردن کار صعود ما نیست و باید نسبت به بازی های دشوار آینده دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: پیروزی مقابل کره جنوبی روحیه بالایی را نصیب ملی پوشان ما کرد اما این برد نباید سبب ایجاد غرور در بین بازیکنان شود.

وی خواستار همدلی مردم و حمایت آنان در دیدار روز چهارشنبه با ازبکستان شد و افزود: از همه ورزش دوستان و علاقه مندان فوتبال می خواهم با حضور یکصد هزار نفری خود در ورزشگاه آزادی یار دوازدهم تیم ملی در برابر ازبکستان باشند.

مرفاوی با اشاره به دعوت میلاد نوری بازیکن صبای قم به اردوی تیم ملی برای دیدار با ازبکستان اظهار داشت: نوری از بازیکنان شایسته صبای قم است که می تواند به تیم ملی در برابر ازبکستان کمک کرده و شایستگی های خود را ثابت کند.

دیدار تیم های ایران و ازبکستان از چارچوب هفته اول از دور برگشت مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ برزیل چهارشنبه شب هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

ایران هم اکنون هم امتیاز با کره جنوبی با کسب هفت امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول گروه الف مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا قرار دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.