بازی نفت با مس iبه آینده دو تیم گره خورده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

“آلفردو کاسیمیرو” در گفتگو با خبرنگار مهر، با دشوار دانستن دیدار تیمش با مس کرمان تصریح نمود: مس هفته قبل پرسپولیس را شکست داده است و با انگیزه زیادی مقابل ما بازی خواهد نمود چرا که آنها می‌خواهند ثابت نمایند پیروزی‌شان تصادفی نبوده است. این مسئله کار ما را سخت‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه این مسابقه iبه آینده دو تیم گره خورده است، تاکید نمود: بازیکنان ما می‌خواهند با پیروزی برابر مس خوشحالی را iبه هواداران صنعت نفت تقدیم نمایند. ما می‌توانیم بازی خوبی داشته باشیم و از این شرایط خارج شویم.

کاسیمیرو درباره مشکل اصلی صنعت نفت خاطرنشان نمود: چون تیم ما در انتهای جدول است بازیکنان با استرس و ترس بازی می‌کنند. اگر بازیکنانم بر ترس خود غلبه نمایند، با انگیزه باشند و از فوتبالشان لذت ببرند می‌توانند موفق باشند. استرس انتهای جدول بودن سبب می‌شود مغز بازیکنان قفل کند!

وی ادامه داد: روز قبل اعضای هیات مدیره سر تمرین تیم حاضر شدند و iبه بازیکنان دلگرمی دادند. مدیران باشگاه iبه بازیکنان گفتند که از شما حمایت می‌کنیم و iبه همین خاطر iبه بازیکنان احساس آرامش دست داد. اگر آنها iبه خودباوری برسند می‌توانند در لیگ موفق باشند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت مهم‎ترین دغدغه‌اش را رساندن توانایی بازیکنان این تیم iبه ۸۰ درصد دانست و یادآور شد: تا پایان مسابقات نیم فصل اول حدود یک ماه باقی مانده است. ما باید توانایی‌هایمان را افزایش بدهیم و درک با هم بازی نمودن و نحوه حمله iبه دروازه حریف را iبهبود ببخشیم. تیم ما در حال پیشرفت است و هر روز می‌توانیم روند رو iبه رشد آن را ببینیم.

وی در پایان در پاسخ iبه این سوال که “آیا قبول دارید صنعت نفت بد بسته شده است”؟ گفت: هر شخصی دیدگاه خاص خودش را دارد. ما باید قبل را فراموش کنیم و iبه فکر آینده باشیم. نگاه iبه قبل هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا چهارشنبه در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه خود میزبان مس کرمان است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.