بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر ۲۰ ساله شد

۲۱م اسفند ،

به گزارش ایرنا ، ˈعلی نیکزادˈ روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سپاه شهرستان شهریار ، اظهار داشت: با توجه به پیگیری های لازم و درخواست های مکرر متقاضیان مسکن مهر با اجرای دستور رییس جمهوری مبلغ اقساط ماهیانه تسهیلات مسکن مهر با طولانی شدن زمان بازپرداخت کاهش می یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اجرای طرح مسکن مهر در بازگشت به فرمایشات امام خمینی (ره) بود ، ازسوی دیگر واگذاری تسهیلات قرض الحسنه ریشه در دین ما دارد و شعار دولت ، پیشرفت همراه با عدالت بوده است.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: براساس فرموده مقام معظم رهبری در ابتدای سال۹۱ ده ها هزار مسکن و آزادراه و بزرگراه در کشور ساخته شده اند که این موارد طلیعه دهه پیشرفت و عدالت است.

نیکزاد گفت : وزارت راه و شهرسازی برای رسیدن به توسعه، زیرساخت حمل و نقل را در سراسر کشور گسترش خواهد داد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ، نیکزاد علاوه بر افتتاح ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر در استان تهران تقاطع غیرهمسطح سپاه شهرستان شهریار همزمان با افزایش ظرفیت محور چیتگر – شهریار به بهره برداری رسید.

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به منظور روان سازی ترافیک و افزایش ایمنی برای هموطنان ساکن در شهریار و ملارد اقدام به طراحی پروژه افزایش ظرفیت محور چیتگر – شهریار کرد، که این افزایش ظرفیت همزمان با نصب سیستم روشنایی و نیوجرسی بود.

این پروژه با وجود معارضان متعدد از جمله دکل های تحت فشار قوی خط اصلی انتقال آب و مالکان خصوصی در ابتدای سال ۹۱ با برنامه ریزی ۲۴ ماهه آغاز شد که با تلاش شبانه روزی و همکاری مدیران و مسئولان محلی ۱۴ ماه زودتر از زمان پیش بینی شده به اتمام رسید.

در این پروژه ۱۰ هزار و ۲۷۰ متر و رمپ و لوپ، دو دهانه پل ۳۵ متری، ۱۱۰۰ متر بزرگراه ۸خطه و ۸۸۰متر بزرگراه ۶ خطه احداث شده است.هزینه تمام شده این پروژه شامل ۷ میلیارد تومان عملیات اجرایی و ۱۲ میلیارد تومان هزینه رفع معارضان بوده است.

اقتصام (۱) ** ۱۵۷۹**۱۶۰۱

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.