بازگرداندن پول و طلای جامانده به مسافر توسط راننده گرگانی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از بازگردادن کیف حاوی وجه نقد و طلای یک مسافر توسط راننده تاکسی ناوگان این سازمان خبر داد.

بازگرداندن پول و طلای جامانده به مسافر توسط راننده گرگانی

به گزارش ممتاز نیوز،  مهدی کمال غریبی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه «علی بصیری» راننده تاکسی امانت‌دار گرگانی در اقدامی خداپسندانه، یک کیف حاوی پول نقد و طلا  جامانده در تاکسی را با پیگیری روابط عمومی سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان به دست صاحبش رسانید، افزود: این راننده وظیفه شناس علی رغم داشتن مشکلات مالی فراوان، زمانی که متوجه کیف حاوی طلا  و پول نقد در داخل خودرو شد، بلافاصله موضوع را به واحد اشیای گم شده سازمان حمل و نقل اطلاع داد.

وی با بیان اینکه جمعا مبلغ یکصد میلیون ریال پول نقد و طلا داخل کیف بود، افزود: این راننده تاکسی با این اقدام خیرخواهانه خود، صاحب آن کیف را که یک زن میانسال بوده و این مبلغ برای خرج بیماری پسرشان بوده خوشحال و از نگرانی خارج کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان، تصریح کرد: این چهارمین مورد در سال جاری است که رانندگان تاکسی و اتوبوس گرگان پول یا طلای به‌جا مانده در داخل خودرو را به صاحبانش بازمی‌گردانند.

کمال غریبی ضمن درخواست از شهروندان برای مراقبت از وسایل خود به هنگام تردد در سطح شهر با وسایل حمل و نقل عمومی به آنها توصیه کرد: تا حد امکان در سفرهای درون شهری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا از امنیت جانی و مالی خود آسوده خاطر باشند.

لازم به ذکر است شهروندان جهت پیگیری وسایل جا مانده در خودروهای حمل و نقل عمومی می توانند با شماره همراه ۰۹۱۱۴۰۶۱۷۰۷ واحد اشیای گم شده سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.