بازگشت خانواده بابا پنجعلی به تلویزیون/ محسن تنابنده از تولید مینی سریال «پایتخت ۲» برای پخش در شب یلدا خبر داد

محسن تنابنده از نگارش مینی سریال «پایتخت» برای پخش در شب یلدا خبر داد.

به گزارش فارس، محسن تنابنده که نویسندگی سریال «پایتخت» یک را بر عهده داشت،  گفت: در حال نگارش «پایتخت ۲» با موضوع خانواده نقی و سفر آن‌ها به جنوب هستم که احتمالا این نگارش تا آبان‌ماه ادامه داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود همچنین از نگارش یک مینی سریال ۲ الی ۳ قسمتی خبر داد و اظهار داشت: این مینی سریال در واقع بخشی از سریال «پایتخت ۲» است و داستان آن به خانواده نقی و ماجرای آن‌ها در شب یلدا مربوط می‌شود که برای پخش از شبکه یک در اول دی‌ماه و شب یلدا تدارک دیده شده است.

تنابنده ادامه داد: نگارش قصه شب یلدا کار مشترکی از من و خشایار الوند است و احتمالا بعد از نگارش این قصه خشایار الوند به نگارش «پایتخت ۲» کمک کند.

سریال «پایتخت ۲» قرار است در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای نوروز ۹۲ از شبکه یک پخش شود. قصه این سریال مربوط به سفری است که این خانواده در ایام نوروز به جنوب می‌روند و علت سفرشان هم رساندن گنبد و گلدسته‌‌ای پیش ساخته است که به سفارش کسی با کامیون ارسطو باید به جنوب ببرند که در حین سفر اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد.

سریال «پایتخت»، نوروز ۹۰ با تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم از شبکه یک پخش و با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد؛ به همین دلیل مسئولان این شبکه تصمیم گرفتند سریال «پایتخت ۲» را برای نوروز ۹۱ نیز روی آنتن بفرستند اما به علت مشغولیت تنابنده در فیلم سینمایی «محمد» رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی این کار میسر نشد و کار به نوروز ۹۲ موکول شد.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.