بازگشت سیروان پس از ۲ سال ممنوع الکاری

نزدیک به دو سال از آخرین اجرای زنده سیروان خسروی در تهران و برج میلاد می گذرد. پس از مشکلات و حاشیه هایی که در برنامه آخر این اجرا به وجود آمد، سیروان خسروی از اجرا در تهران و شهرستان منع شد و اخذ مجوز آلبوم جدیدش نیز در هاله ای از ابهام فرو رفت.

 

به گزارش آخرین نیوز به نقل از تماشا، در طول این مدت بسیاری از شرکت ها در پی حل مشکل این خواننده بودند ولی برخی سوء تفاهم ها باعث شد این خواننده خارج از گود بماند و نتواند در تهران اجرای زنده برگزار و آلبومش را منتشر کند.

ولی شنیده ها حکایت از آن دارد که مدیر کل دفتر موسیقی با پادرمیانی در این پرونده تلاش زیادی در رفع مشکلات این خواننده انجام داده تا بالاخره مشکلات و سوءتفاهم ها از بین رفته و مجوز آلبوم وکنسرت این خواننده با هم صادر شود.

 

۱۷ و ۱۸ آبان، کنسرت بزرگ

تهیه کننده کنسرت های سیروان خسروی با تایید اعطای مجوز کنسرت سیروان خسروی، ۱۷ و ۱۸ آبان را زمان برگزاری این برنامه ها اعلام کرد و گفت: «همه مراحل اخذ مجوز این کنسرت انجام شده و ما فقط منتظر نامه برگزاری برنامه هستیم.

حراست دفتر موسیقی همکاری های لازم را انجام دادند و بابت این همکاری از آنها تشکری ویژه داریم. نکته جالب این کنسرت هم این است که سیروان قطعات آلبوم جدیدش را نیز در این برنامه برای اولین بار اجرا خواهد کرد.»

 


آلبوم جدید

 

«جاده رویاها» آلبوم جدید سیروان است که بیش از سه سال است در بایگانی دفتر موسیقی وزارت ارشاد وضعیت بلاتکلیفی داشت. این روند به جایی رسید که این خواننده حتی در مقطعی شخصا وارد عمل شد و در صدد حل مشکلات آلبومش برآمد ولی ظاهرا مشکلات آلبوم جدید این خواننده هم حل شده و این آلبوم به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

نامه حراست و مجوزهای شعر و موسیقی این آلبوم صادر شده و حتی شماره ثبت در کتابخانه ملی هم دریافت کرده. مجوز این آلبوم فقط امضای نهایی دفتر موسیقی را کم دارد که به محض امضای ایشان، «جاده رویاها» در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد تا دوستداران این خواننده پس از چهار پنج سال محصول جدید خواننده مورد علاقه شان را بشنوند.

  • سیروان خسروی
  • ممنوع الکار

    فرهنگی هنری

    نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.