بازگشت سیم کارت های سرگردان دانش همراه اول به چرخه ی تعلیم و تربیت

بازگشت سیم کارت های سرگردان دانش همراه اول به چرخه ی تعلیم و تربیت

در حالی که خبر ها حاکی از توزیع مجدد سیم کارت های دانش از سوی همراه اول در میان دانش آموزان است آموزش وپرورش بر ممنوعیت توزیع سیم کارت در مدارس اصرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران : اواخر فروردین امسال بود که توزیع سیم کارت های دانش آموزان با عنوان سیم کارت دانش بحث های متعددی را در رسانه های مختلف در پی داشت.
در حالی که علی حمیدی مدیر کل مشترکان همراه اول  از توزیع سیم کارت دانش در مدارس خبر داد و مدعی آموزش و پرورش اگر مخالف توزیع این سیم کارت هاست باید قرارداد بسته شده را لغو کند و توزیع این سیم کارت ها را با هماهنگی آموزش و پرورش می دانست.
پس از انتشار این خبر مسئولین آموزش و پرورش منکر بسته شدن قرار در خصوص توزیع سیم کارت های دانش آموزان از سوی وزارت خانه شدند و مدعی شدند شرکت سروش مهر خواستار توزیع سی دی به صورت رایگان در مدارس با هدف ترویج فرهنگ قرآنی است در حالی که بعد از توزیع این سی دی ها در مدارس مسئولین متوجه وجود فرم درخواست سیم کارت رایگان همراه اول در این بسته شدند.
این درحالی بود که مسئولین آموزش و پرورش همچنان بر موضع خود باقی مانده بودند و منکر بسته شدن قرار داد از سوی این وزارت خانه در خصوص توزیع سیم کارت دانش بودند.
بعد از کشمکش های فراوان میان وزارت آموزش و پرورش و همراه اول توزیع سیم کارت متوقف شد در حالی که چند ماه از توقیف توزیع سیم کارت در مدارس می گذرد خبرها حاکی از توزیع مجدد سیم کارت های دانش در دفاتر خدمات ارتباطی است.
گویا در این درگیری همراه اول موفق بوده و بعد از گذشته چند ماه و افتادن آب ها از آسیاب فرصت را برای توزیع سیم  کارت های در نظر گرفته شده غنیمت دانسته است.
حال باید دید این بار نیز آموزش و پرورش قدرت جلوگیری موقت توزیع سیم کارت های دانش را دارد یا سال تحصیلی جدید که چند روزی دیگر به شروع آن باقی نمانده با سیم کارت های در دست ۱۲ میلیون دانش آموز کشور آغاز می شود سیم کارت های پر ماجرا و پرحاشیه ای که به عقیده بسیاری از کارشناسان برگشت آن به دامن تعلیم و تربیت به نفع دانش آموزان نیست.
گزارش از مرادی                                                                           

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.