بازگشت لاک پشت پرنده با ۳۰ امضاء کننده – اخبار فرهنگی هنری

به گزارش روابط عمومی این طرح، مژگان رییسی امجد، مدیر فروشگاه مرکزی شهر کتاب با اعلام  خبر یاد شده، گفت: «لاک‌پشت پرنده» فهرستی از کتابهای مناسب برای کودکان و نوجوانان است که با همکاری فصلنامه تخصصی پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان و موسسه شهرکتاب تهیه می‌شود.
به گفته وی، گروهی از منتقدان و کار‌شناسان پس از بررسی کتابهای هر فصل، فهرستی از کتابهای مناسب را که شایسته معرفی به خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان هستند، در فهرستی به عنوان لاک‌پشت پرنده، تدوین می‌کنند.
 

معصومه انصاریان، سخنگوی گروه داوریِ فهرست لاک‌پشت پرنده نیز گفت: این دومین جشن فصلیِ لاک‌پشت پرنده است که در آن از نتیجه داوری کتابهای فصل زمستان سال ۱۳۹۰ رونمایی می‌شود. کتاب‌ها در فروشگاه مرکزی شهرکتاب ارائه خواهند شد و از نویسندگان، تصویرگران و مترجمان دعوت می‌شود تا برای امضای کتاب‌ها و گفت و گو با مخاطبانِ آثارشان در این جشن شرکت کنند.

معصومه انصاریان در ادامه افزود: به‌زودی فهرست نویسندگانی که در جشن پاییزی حضور دارند، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه در این مراسم نیز مانند جشن تابستانی لاک‌پشت  پرنده، داور‌ها و کارشناس‌هایی که کتاب‌ها را بررسی کرده‌اند درباره کتاب‌های راه‌یافته به فهرست و کاربرد و کارکردِ آن برای کودکان و نوجوانان توضیح خواهند داد.

اواخر تیرماه، نخستین جشنِ لاک‌پشت پرنده با حضور ۵۰ نویسنده، تصویرگر و مترجم کودک و نوجوان برگزار شد.

مدیر فروشگاه مرکزی شهرکتاب، از کودکان، نوجوانان، والدین، مربیان و معلمان برای شرکت در جشن پاییزیِ فهرست لاکپشت پرنده دعوت و اظهار امیدواری کرد این مراسم نیز بتواند همچون جشنِ تولّد لاکپشت پرنده به خاطرهای خوب و ماندگار نزدِ خانواده‌ها و اهالیِ ادبیات کودک و نوجوان تبدیل شود.

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.