بازگشت مظفری زاده به ایران/ او و داوران الیت داوری در لیگ را از سر می گیرد؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سعید مظفری زاده داور سرشناس ایرانی که برای شرکت در همایشی علمی و ارائه مقاله به کشور کانادا سفر کرده بود بعد از ۲ ماه دوری از لیگ برتر به ایران برگشت.

به گزارش ممتاز ؛ سعید مظفری زاده یکی از ۳ داور الیت فوتبال ایران که برای شرکت در همایشی علمی و ارائه مقاله در دانشگاه ونکوور کانادا به این کشور سفر کرده بود به ایران برگشت. او که در این مدت از حضور در بازی های مقدماتی جوانان آسیا عذرخواهی کرده بود حالا می تواند در کنار دیگر داوران در لیگ برتر قضاوت کند. البته بسیاری از داوران سرشناس کشور مثل محسن ترکی و علیرضا فغانی از اتفاقات رخ داده در دو ماه قبل گلایه داشته و چندان راضی به قضاوت در لیگ برتر نیستند. آنها بر این عقیده می باشند که حتی اگر ثابت شود ۳ داور مورد نظر کمیته اخلاق تخلفی انجام داده باشند نباید فضایی در ورزش کشور حاکم می شد که کل جامعه داوری متهم به فساد شوند .

درحالی که بسیاری  از مربیان ، مدیران حتی بازیکنان فوتبال در سال های قبل به سبب دست داشتن در مسائل پشت پرده مورد اتهام قرار گرفته یا محکوم شدند اما هیچ گاه کل جامعه مربیان ، بازیکنان یا مدیران متهم به فساد نشدند. داوران سرشناس فوتبال ایران در نامه ای از فدراسیون فوتبال خواسته بودند تا برای روشن شدن اتهامات علیه داوری از نهاد های امنیتی خواسته شود به صورت مستقیم در این باره ورود کنند و هر کس گناهی کرده را معرفی کنند و بی گناهان هم از مظان اتهام خارج شوند.

حالا باید دید داوران الیت فوتبال ایران یعنی ترکی ، فغانی و مظفری زاده در آغاز دوباره بازی های لیگ حاضر به قضاوت در مسابقات می شوند یا لیگ بحرانی تازه را پیش رو خواهد داشت.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.