بازیهای رایانه ای داخلی به گروههای هدف معرفی صحیح شده است

پوران درخشنده گفت:عرضه بی ضابطه برخی بازیهای رایانه ای خارجی تاثیرات مخربی روی مخاطب بویژه کئکان و نوجوانان دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد  ملی بازی های رایانه ای؛کارگردان فیلم خواب های دنباله دار افزود: معرفی صحیح و گسترده تولیدات سالم  بخصوص بازیهای ایرانی می تواند در  مخاطب ذائقه سازی کرده و فرهنگ استفاده از این قبیل بازیها را در جامعه تبیین کند.
این کارگردان سینما، نبود اطلاعات لازم  و معرفی نشدن بازیهای ایرانی را از ایرادات اساسی در این زمینه عنوان کرد و توضیح داد: بسیاری از آسیب های به دلیل نبود آگاهی مردم در جامعه رخ نمایی می کند؛ در صورت آگاهی بخشی و ارایه هشدار های لازم از خطراتی که با ورود و استفاده از تولیدات ناسالم بخصوص در زمینه بازیهای رایانه ای بوجود می آید، قطعا تاثیر گذار خواهد بود.
درخشنده با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه بازیهای رایانه ای تهران تجربه ای موفق و فراگیر در زمینه معرفی تولیدات داخلی است، بر برپایی نمایشگاههای استانی گیم در نقاط مختلف کشور  تاکید کرد. کارگردان فیلم خواب های دنباله دار ادامه داد: کودکان و نوجوانان تمام لحظات بازی های رایانه ای را در ذهن خود ثبت می کنند و فضای این بازی ها برایشان جذاب است از این رو انتخاب بازی های رایانه ای مهم است که این شناخت از اطلاع رسانی صحیح بدست می‌آید.  
درخشنده همچنین به نقش تربیتی بازی های رایانه ای اشاره کرد و گفت:ما به تولید و عرضه بازیهایی نیاز داریم که برگرفته از نیاز و علاقه مخاطبان بخصوص گروههای سنی کودک و نوجوان باشد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.