بازیکنان تیم ملی همچنان علیه فردوسی‌پور !

در حالی که حدود سه، چهار هفته از پایان رقابت‌های المپیک لندن می‌گذرد بازیکنان تیم ملی ایران همچنان رسانه‌ها را تحریم کرده و حاضر به انجام مصاحبه با رسانه و سایت‌های خبری نیستند. همه چیز از بازی‌های المپیک لندن آغاز شد و درخشش برخی از ورزشکاران ایرانی باعث شد تا جو منفی در مورد فوتبال به وجود بیایید.

در این میان عادل فرودسی‌پور و جواد خیابانی در جریان این رقابت‌ها چند بار با کنایه و طعنه در خصوص فوتبال ایران و فوتبالیست‌های ایرانی صحبت کردند و موضوع مهم دیگر گرفتن دستمزدهای میلیاردی توسط بازیکنان بود که خیلی مواقع با واکنش منفی رسانه‌ها و ورزشکاران دیگر رشته‌های ورزشی مواجه شد.

بازیکنان تیم ملی در جریان بازی‌های المپیک از طریق صداوسیما تحت فشار قرار داشتند و همین موضوع باعث شد تا آنها در اردوی مجارستان یک تصمیم جمعی گرفته و رسانه‌ها را تحریم کنند. جواد نکونام، سیدمهدی رحمتی و علی کریمی هم در متن این ماجرا قرار داشتند و حالا بازیکنان تیم ملی با تصمیم قدیمی‌های تیم حاضر به انجام مصاحبه نیستند.

نکته جالب توجه این است که ملی‌پوشان در اردوی جدیدتیم ملی هم علیه عادل فردوسی‌پور صحبت می‌کند. کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در اخرین گفت و گویش با سایت فدراسیون سکوت بازیکنان را تصمیمی منطقی خواند و از آن حمایت کرد و به منتقدان تیم ملی تاخت . انتقادهایی که سبب شده در اردوی اردن حرفهایی از این دست درباره آخرین برنامه ۹۰ و موفقیت ورزشکاران کاروان پارا را سبب شود. بازیکنان در جمع های خودمانی شان آشکارا از واژه هایی چون :« عادل از طریق همین فوتبال معروف شد و اگر فوتبال نبود باید شطرنج گزارش می‌کرد.

اگر فوتبال نبود باید به مسابقات سرگرمی تلویزیون می‌رفت، مثل مسابقه هفته که سال‌ها پیش منوچهر نوذری مجری آن بود!» استفاده می کنند. اگرچه عادل هم در واکنش به این رفتار شتابزده بازیکنان تیم ملی که البته با نمایش بازی های ضعیف شان ، آزرده خاطری را به مردم هدیه داده اند ، تصمیم به معرفی جوانان لیگ برتر گرفته . یارانی که می توانند فوتبال ملی را از این کرختی خارج کنند.


بهگر | خواندنی – دیدنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.