بازیکن تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند: شکست ژاپن و کره شمالی دور از دسترس نیست

۰۷اردیبهشت،

Amir Kholoosi-10-6.jpg

زینب گیوه گفت: برای برد چین امیدی نداریم، اما شکست ژاپن و کره شمالی دور از دسترس نیست.

بازیکن تیم والیبال بانوان گیتی پسند پیش از عزیمت تیم به ویتنام برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: انگیزه تیم بالاست و به دنبال جبران نتایج سال قبل هستیم، برای برد چین امیدی نداریم، اما شکست ژاپن و کره شمالی دور از دسترس نیست.

قدرتی زن تیم گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که در جام باشگاه‌های آسیا در چه پستی بازی خواهید کرد؟ گفت: در همین پست قدرتی زن که پست تخصصی‌ام است بازی خواهم کرد و امیدوارم همچون مسابقات فصل، عملکرد مناسبی داشته باشم.

وی یکی از مشکلات تیمش را نداشتن هیچ بازی تدارکانی دانست و در این خصوص عنوان کرد: بازی در جام باشگاه‌های آسیا بدون هیچ گونه رقابت تدارکاتی سخت است، حریفان از این لحاظ که مسابقات دوستانه داشته‌اند از گیتی پسند جلو می باشند.

بازیکن تیم والیبال بانوان گیتی پسند افزود: هماهنگی با دیگر تیم‌های خارجی مشکلات خاص خودش را دارد و به همین سبب مسابقه‌ای برای ما برگزار نشد، تیم‌های شرق آسیا سرعتی بازی می‌کنند و سبک بازی متفاوتی دارند.

گیوه از حضور پدیده بلوری‌زاده به عنوان بدنساز و دو نفر دیگر به عنوان آنالیزور و فیزیوتراپ ابراز خرسندی کرد و افزود: همکاری این اشخاص به هماهنگی بیشتر بچه‌های تیم کمک خواهد کرد، امیدواریم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.