بازیکن مقدونیه ای پرسپولیس: برای حضور در داربی مشکلی ندارم

۳۰م دیماه ،

هافبک مقدونیه‌ای پرسپولیس، گفت: می دانم داربی بسیار مهم است و تلاش خواهم کرد امسال بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم.

به گزارش ایسنا، ولاتکو گروزدانوسکی بازیکن مقدونیه‌ای که امروز با پرسپولیس قرارداد بست، دربارهٔ میزان شناختش از پرسپولیس، گفت: هر بازیکنی که در لیگ آسیا حضور داشته باشد، دوست دارد در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کند. تیمی که در آسیا پرطرفدارترین است و می دانم بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران در این تیم بوده‌اند. یک شناخت قبلی از پرسپولیس داشتم و می دانستم که به باشگاه مطرحی می آیم.

وی در اتباط با ترک لیگ فوتبال چین، توضیح داد: امسال در نیم فصل در تیم لیائونینگ بازی کردم و به واسطه سه گل و هفت پاس گلی که دادم، هم از این تیم و هم از دو تیمی که در رده‌های بالاتر جدول قرار داشتند، پیشنهاد دریافت کردم اما یکی از مشکلات من در چین فاصله ۱۴ ساعتی آن با مقدونیه بود. همانطور که می دانید بازیکنان برای همراهی تیم ملی کشورشان ۷۲ ساعت می توانند از باشگاه جدا شوند، من به خاطر این شرایط موقعیت خودم در تیم ملی را از دست داده بودم و سرمربی تیم ملی مقدونیه از من خواست در کشوری بازی کنم که فاصله کمتری با مقدونیه داشته باشد و این مهمترین سبب من برای جدایی از فوتبال چین بود. چرا که نمی‌خواستم پیراهن تیم ملی را بعد سال‌ها از دست بدهم.

گروزدانوسکی در ارتباط با سطح لیگ چین، گفت: همین قدر بگویم بازیکنان خارجی بزرگی مانند آنلکا، دروگبا و … به لیگ چین ملحق شدند. این نشان دهنده سطح کیفی لیگ چین است. در لیگ این کشور بازیکنان مطرح و خوب خارجی بازی می کنند، من هم این فرصت را داشتم در سوپر لیگ چین بازی کنم و عملکرد خوبی داشته باشم.

ولاتکو دربارهٔ احتمال موفقیت‌اش در فوتبال ایران، گفت: در چین که بودم بازیکنان خارجی را می‌دیدم که انگیزه نداشتند و آنها فقط برای درآمد به آنجا آمده بودند ولی بازیکن مطرحی و پر افتخاری مانند دروگبا وقتی گل می زد از فرط شادی پیراهن خود را برای تماشاگران تکان می‌داد، او عاشق فوتبال بود و من هم عاشق فوتبالم و این مسئله شانس مرا بسیار می کند ضمن آنکه می خواهم جایگاه خودم در تیم ملی مقدونیه را پس بگیرم.

وی با اشاره به حضور قبلی‌اش در فوتبال ایران، گفت: سبب حضورم در داماش دورود، مربی آن دارکو دراژیچ و رابطه خوب ما با همدیگر بود . او مربی خوبی است و او را می شناختم. با اصرار او آمده بودم، چون گفت شانس بسیاری برای صعود به لیگ برتر دارند. در آن فصل با این که هافبک بودم، ۶ گل زدم و چندین پاس گل ارسال کردم، الان هم به عنوان بازیکنی به پرسپولیس آمدم که امسال سوپر لیگ چین فیکس بوده و در لیگ مقدونیه، قبرس و صربستان بازی کرده‌، چندین قهرمانی به دست آورده و حدود ۵۰ بازی برای تیم ملی مقدونیه انجام داده است.

او همچنین دربارهٔ وضعیت فعلی خود نیز، گفت: تا دو ماه قبل در چین بازی می کردم. برای حدود ۵۰ روز تمرین انفرادی داشتم و طی ۱۰ روز اخیر برای این که روی فرم مسابقه قرار بگیرم با تیم اول لیگ مقدونیه تمرین می‌کردم و از نظر آمادگی و قرار داشتن در شرایط کار تیم، مشکلی ندارم.

این بازیکن تازه پرسپولیس دربارهٔ احتمال حضور در داربی خاطرنشان کرد: من تازه به پرسپولیس ملحق شدم و قرار است فردا اولین تمرین‌ام را با تیم داشته باشم و از این بابت مشکلی ندارم و همه چیز بستگی به تصمیم سرمربی دارد. در مورد داربی هم می دانم این بازی بسیار مهم است و تلاش خواهم کرد امسال بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم و انتظارات مدیریت باشگاه، کادر فنی و هواداران را برآورده کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.