بازیگران غذای مرا نمی خورند/اظهار ناراحتی قوی تن از تغییر جدول نمایش فیلمش

۱۲ام بهمن ،

بازیگران برای همکاری در یک فیلم علاوه بر دستمزد توقع هتل و غذای مناسب دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران نشست نقد و بررسی فیلم « آفتاب مهتاب زمین» با حضور علی قوی تن کارگردان و بازیگر، شهاب نوروزیان مدیر فیلم برداری و مهدی حسینی وند تدوین گر برگزار شد.

در ابتدای نشست علی قوی تن کارگردان ضمن اشاره به تعداد فیلم های تولیدی خود گفت: دوست داشتم به جای یازده فیلم تولیدی ام، فیلم آفتاب مهتاب زمین بعد از پرواز بادبادک ها دومین فیلم کاری ام باشد.

وی در خصوص حضور نداشتن بازیگران فیلم در زمان نمایش ادامه داد: با توجه به تغییر جدول نمایش بازیگران فیلم که علاقه مند به حضور در نشست و نمایش فیلم بودند به سبب بی اطلاعی من از تغییر این جدول سفر آن ها لغو شد.

قوی تن در خصوص مخاطبان محدود فیلم هایش عنوان کرد: برای هر یک از فیلم هایم علاقمندم که مخاطبان بیشتری را در سالن نمایش ببینم اما متاسفانه با توجه به اینکه راهمان در سینما گم شده است و ترس از دست دادن گیشه بر فیلم سازان و اهالی سینما این اتفاق را غیر ممکن ساخته است.

وی تصریح کرد: فیلم ساز همانند نقاشی است که دوست دارد حس خود را در فیلم منتقل کند اما فکر گیشه این موضوع را نا ممکن ساخته است.

قوی تن اظهار داشت: هر فیلم سازی دوست دارد به لحاظ ساختاری زاویه فیلم خود را تعیین کند و باید اجازه چنین کاری را به او بدهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دوست دارم مخاطبان فیلم هایم بسیار باشند گفت: این مساله که در زمان نمایش فیلم تعدادی از مخاطبان سالن را ترک می کنند مرا آزار می دهند و دوست دارم که به آنها بگویم تا پایان فیلم در سالن حاضر باشند.

قوی تن در خصوص بازی خود در فیلمش عنوان کرد: هر کسی دوست دارد که در مقابل دوربین بازی کند و اصل موضوع بازی من در این فیلم به خاطر کمبود پول و حمایت های محدود بوده است.

وی در ادامه گفت: وظایف پشت دوربین دشوار تر از بازیگری است و برای حضور یک بازیگر به مدت ۴ ماه در تولید یک فیلم علاوه بر دستمزد وضعیت هتل و غذا نیز باید در نظر گرفته شود به طوری که غذایی که من می خورم بازیگران علاقه ای به حوردن آن ندارند/ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.