بازیگر برنده اسکار در نقش سرپیشخدمت کاخ سفید / عکس

به گزارش خبرآنلاین، ویتکر در فیلم «سرپیشخدمت» نقش سسیل گینز را بازی می‌کند که از شخصیتی واقعی به نام یوجین آلن که ۳۴ سال در کاخ سفید کار کرد، الهام گرفته شده است.
 

اپرا وینفری، دیوید اویلواو، لیام نیسن، جان کیوساک، آلن ریکمن، جین فاندا، جیمز مارسدن و لیو شرایبر دیگر بازیگران فیلم «سرپیشخدمت» هستند.
 

دنی استرانگ فیلمنامه این فیلم را با همکاری دانیلز از روی گزارشی درباره آلن نوشته که در روزنامه واشنگتن پست به قلم ویل هی‌گود منتشر شد. هی‌گود به عنوان دستیار تهیه‌کننده و محقق با این پروژه همکاری می‌کند.


فورست ویتکر در صحنه‌ای از فیلم «سرپیشخدمت»
 

یوجین آلن برای هشت رئیس جمهور آمریکا خدمت کرد که از ۱۹۵۲ با هری ترومن شروع شد و در ۱۹۸۶ با رونالد ریگان به پایان رسید. «سرپیشخدمت» این روزها در حال فیلمبرداری است و قرار است سال ۲۰۲۲ اکران شود.

   
فورست ویتکر سال ۲۰۰۷ برای فیلم «آخرین پادشاه اسکاتلند» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او سال ۱۹۸۸ با فیلم «برد / پرنده» جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را دریافت کرد.
 

«بازی گریه‌آور»، «لباس حاضری»، «گونه‌ها»، «پدیده»، «گوست داگ: شیوه سامورایی»، «اتاق وحشت»، «باجه تلفن» و «سلاطین خیابان»‌ از دیگر فیلم‌های این بازیگر ۵۱ ساله متولد تگزاس است.
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.