بازیگر «بیل را بکش» دستگیر شد – اخبار فرهنگی هنری

به گزارش خبرآنلاین، داریل هانا روز پنجشنبه به همراه پیرزن ۷۸ ساله در شمال غربی تگزاس به دلیل اعتراض به خط لوله نفتی که موجب آلودگی آن محل می‌شد، دستگیر شدند.

 

پل بیسیس، مدیر برنامه‌های هانا گفت: «آنها داریل هانا را به همراه مادربزرگ تگزاس دستگیر کردند.» هانا و پیرزن که النور فرچایلد نام دارد برای جلوگیری از ادامه لوله کشی جلوی وسایل کارگران ایستاده بودند که در نهایت با دخالت پلیس به جرم ورود غیرمجاز دستگیر و به زندان وودکانتی منتقل شدند.

 

هانا مدت‌هاست با کشیدن این لوله نفتی که هزینه ساخت آن هفت میلیارد دلار است، مخالف بوده چراکه این لوله موجب آلودگی ساحل خلیج تگزاس می‌شود.

 

سخنگوی پلیس نیز اعلام کرده اینکه هانا و اهالی منطقه کاری غیرقانونی انجام داده اند، مایه تاسف است.

 

هانا که با فیلم‌های «بیل را بکش»، «شلپ!» (در کنار تام هنکس) و «بلیدرانر» (ساخته ریدلی اسکات با بازی هریسن فورد) شهرت دارد اوت سال ۲۰۱۱ نیز به دلیل اعتراض به کشیدن این خط لوله در واشنگتن به همراه چندده دانشمند و فعال محیط زیست دستگیر شده بود.

 

گفته می‌شود در این لوله‌ها مواد اسیدی و آلوده جریان دارد که به راحتی لوله را می‌خورند و با ریختن روی زمین صدمات بسیاری به محیط زیست وارد می‌کنند.

 

این خط لوله ۱۷۰۰ مایل طول دارد و حتی پای باراک اوباما و سنا را به وسط کشیده است. هنوز تصمیم قطعی درمورد کشیدن این خط لوله از سوی مقامات گرفته نشده است.

 

«خشم» ساخته برایان دی‌پالما و «وال استریت» ساخته الیور استون از دیگر فیلم‌های هانای ۵۲ ساله هستند.

 

آسوشیتدپرس / ۴ اکتبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۷۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.