بازیگر زن معروف آیه قرآن را به نفع تئاتر تحریف کرد! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از جام نیوز: ساری اسعد، رئیس انجمن هنرمندان اردن در این باره گفته است: این انجمن اسماء مصطفی را به دلیل تحریف آیه ای از قرآن اخراج کرده است.
وی افزود: انجمن هنرمندان اردن برای رسیدگی به شکایت ها علیه اسماء مصطفی جلسه انضباطی فوق العاده تشکیل داده است و تصمیم به اخراج وی و حذف اسمش از لیست هنرمندان گرفته است.
ساری اسعد با بیان اینکه اسماء مصطفی معنی آیاتی را که تحریف کرده، نفهمیده است، وی را بازیگری خودشیفته توصیف کرده است که برای رسیدن به شهرت از دین اسلام سوء استفاده می کند
اسعد گفته است: من از او خواستم که مطلبی را که در فیس بوک نوشته، حذف و از مردم به خاطر توهین به قرآن عذرخواهی کند؛ اما او نپذیرفت، به همین دلیل انجمن هنرمندان جلسه ای فوق العاده تشکیل داد و تصمیم به اخراج وی که بازیگر مطرحی نیست، گرفته است.
پیش تر این هنرپیشه اردنی در صفحه فیس بوک خود آیه اول و دوم سوره تکاثر« أَلْهَاکُمُ التَّکَاثُرُ، حَتَّى زُرْتُمُ الْمَقَابِرَ: تفاخر به بیشترداشتن شما را غافل داشت، تا کارتان [و پایتان] به گورستان رسید» را تحریف کرده و نوشته بود: «الهاکم التکاثر، حتی زرتم المسارح».
وی انگیزه خود از تحریف قرآن را تشویق مردم به تماشای تئاتر اعلام کرده بود!
این اقدام موهن اعتراض مردم اردن و جامعه هنرمندان این کشور را برانگیخته است و چند تن از بازیگران اردنی دادخواست هایی علیه اسماء مصطفی تنظیم و از وی شکایت کردند.

بازیگر زن معروف آیه قرآن را به نفع تئاتر تحریف کرد! +عکس

تاریخ انتشار خبر: ۱۹ February 2017 | 5:25 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.